آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نه، مرسی!؛ واکنش ترامپ به اظهارات ظریف+ عکس

  • کد خبر: ۱۵۸۹۵
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
  • ۱
نه، مرسی!؛ واکنش ترامپ به اظهارات ظریف+ عکس
رییس‌جمهوری آمریکا در توییتی به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ در توییتی نوشت: «وزیر امور خارجه ایران می‌گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می‌خواهد که تحریم‌ها برداشته شود. نه، مرسی!»

محمدجواد ظریف در مصاحبه‌ای تصریح کرده است که ایران حتی پس از ترور سردار سلیمانی، مذاکره با آمریکا را غیر محتمل نمی‌داند؛ به شرط آنکه آمریکا تغییر رویه دهد و تحریم‌ها را بردارد.

ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا مذاکره با آمریکا را پس از ترور سردار سلیمانی غیرمحتمل می‌دانید؟»، گفت: خیر. من هرگز چنین امکانی را رد نمی‌کنم؛ به شرط آنکه آنها رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را به رسمیت بشناسند. از نظر ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید می‌نشیند. چیزی که اهمیت دارد، نحوه رفتار آنهاست. دولت ترامپ می‌تواند گذشته‌اش را جبران کند، تحریم‌ها را بردارد و پای میز مذاکره بازگردد. ما کماکان پای میز مذاکره هستیم و آنها میز را ترک کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: آمریکا آسیب بزرگی به مردم ایران زده است. روزی که آنها برای جبران کاری بکنند، خواهد آمد. ما صبر زیادی داریم.

نه، مرسی!؛ واکنش ترامپ به اظهارات ظریف+ عکس

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
آقای ظریف من هر چیزی رو ببخشیم مطمئن باش حرف از مذاکره بعد از شهادت حاج قاسم رو نمی بخشم
همچنین قدم زدنت با مکار آمریکایی و زانوزدنت مقابل امیر کویت و خندیدن های بی جایی که در عرصه بین المللی داشتی رو نمی بخشم
آقای ظریف! حتی در مورد اینکه بخوای در گوشه ای از دانشگاه تهران در حوزه دیگری هم فعالیت داشته باشی حتما یک تجدید نظر داشته باش
سعی کن باقی مانده زندگیت رو حتما صرف جبران گذشتت کنی
مخصوصا هشت سال گذشته رو سعی کن بین خودت و خدا حل کنی
من ازت راضی نیستم آقای ظریف
از طرف یک شهروند ایرانی
کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه (اون تاریخی که تو بلدی من فوق لیسانسش رو گرفتم آقای ظریف)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->