رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

فرودگاه بن گورین اسرائیل تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۵۹۲۰۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
فرودگاه بن گورین اسرائیل تعطیل شد
حمله سایبری به فرودگاه بن گورین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین، فعالیت این فرودگاه را به تعطیلی کشاند.

به گزارش شهرآرانیوز، از رسانه‌های فلسطینی، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که سیستم‌های بازرسی این فرودگاه براثر حمله سایبری از کار افتاده است.

براثر این حمله سایبری، مسافران ورودی و خروجی از سرزمین‌های اشغالی به دلیل عدم امکان مهر شدن گذرنامه هایشان امکان ترک فرودگاه را نداشتند.

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز از حمله سایبری به کانال‌های تلویزیونی این رژیم و پخش فیلم کوتاهی از پرتاب موشک خبر داده بودند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از حملات سایبری به وب سایت‌های اپراتور‌های تلفن همراه «Cellcom»، «Pelephone»، «Hot» و «۰۱۲ Mobile» رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پیش‌تر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، این حمله سایبری بزرگترین حمله در سال‌های اخیر است که مجموعه بزرگی از وب‌سایت‌های اسرائیلی (صهیونیستی) را هدف قرار داده است که در نتیجه، ۶۰ سایت در طول ۲ روز گذشته آسیب دیدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرده بود که وب سایت شرکت برق این رژیم به دلیل حملات مداوم سایبری از صبح روز جمعه از دسترس خارج شده است.

همچنین وب‌سایت «پُست» رژیم اسرائیل و چندین وب‌سایت متعلق به بانک‌ها از جمله «یئومی»، «دیسکونت»، «میزراحی- طفاحوت»، «مرکنتیل»، «بیروشلایم» (قدس)، «مساد»، «اوتسار هحیال» و «هبینلیئومی» از کار افتادند.

بنا به اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از جمله وب سایت‌هایی که از کار افتاده است، سایتی مربوط به صنعت خودرو بوده است.

هفته گذشته نیز حملات سایبری، شبکه کامپیوتری شرکت پُست رژیم اسرائیل را هدف قرار داد و در نتیجه آن ارائه خدمات پستی مختل شد. همچنین یک حمله سایبری آبیاری مزارع در مناطق وسیعی که توسط رژیم اسرائیل اشغال شده بود را مختل کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->