روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم
سرخط خبرها

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: گام نخست را محکم برداشتیم

  • کد خبر: ۱۵۹۵۵
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: گام نخست را محکم برداشتیم
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با همه مشکلات و شرایط خاصی که در چند روز اخیر برای این تیم رخ داد توانستیم بر تیم الرفاع بحرین پیروز شویم و با وجود فشار زیاد گام نخست را محکم برداشتیم.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی شب گذشته تیمش در بازی حذفی جام باشگاه‌های آسیا افزود: مدیریت اتفاقاتی که رخ داد با توجه به زمان اندکی که داشتیم سخت بود.
وی ادامه داد: فارغ از اتفاقاتی که خارج از زمین مسابقه رخ داد، بازیکنان تمام تلاش خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران به کار گرفتند و از باشگاه و دوستانی که این روز‌ها ما را تنها نگذاشتند، ممنونم.
وی گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در گام بعدی پلی‌آف نیز موفق شویم و بتوانیم لبخند را بر لب‌های هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال بنشانیم. قول می‌دهیم برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و تمام توان خود را به کار گیریم تا مقابل حریف قطری نیز به برتری برسیم.
در ادامه بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا تیم شهرخودرو روز سه‌شنبه در قطر میهمان تیم السیلیه این کشور خواهد بود که در صورت پیروزی در دومین دیدار پلی‌آف می‌تواند به همراه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و احتمالا استقلال وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->