سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس
سرخط خبرها

نایب قهرمانی بیک در فنلاند

  • کد خبر: ۱۵۹۷۱۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
نایب قهرمانی بیک در فنلاند
تیم آکاوالی فنلاند، عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال فنلاند را به خودش اختصاص داد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین مسابقه از رالی فینال این مسابقات با برتری تیم والپا به پایان رسید تا محمدرضا بیک، دریافت کننده قدرتی کشورمان در اولین سال حضورش درتیم آکاوالی، عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.
آکاوالی در بازی شب گذشته از همان ابتدا نشان داد عزم خودش را برای پیروزی جزم کرده و اتفاقا در بسیاری از دقایق بازی هم این برتری را به حریف دیکته کرد، اما در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد تا در مجموع ۴ برصفر در مسابقه فینال شکست بخورد.
این اولین صعود تاریخ باشگاه آکاوالی به فینال این رقابت‌ها بود که کاپ نقره را در پایان به هواداران این تیم هدیه کرد. جالب اینکه با حضور ستاره مشهدی در تیم آکاوالی، این فصل دو مرتبه رکورد حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی این تیم هم شکسته شد.
محمدرضا بیک امسال با تیم آکاوالی در جام حذفی فنلاند هم درخشان ظاهر شد و عنوان نایب قهرمانی را در این جام کسب کرد و حالا به نظر می‌رسد برای فصل آینده احتمالا راهی یک لیگ بزرگ‌تر شود. بیک پیش از این سابقه بازی برای تیم اسپورتینگ کالداس را هم داشت و اتفاق در پرتغال با این تیم هم درخشان ظاهر شده بود و بعنوان یکی از استعداد‌های لیگ این کشور معرفی شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->