رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: پذیرش مبینا نعمت‌زاده در این دانشگاه طبق ضابطه خواهد بود ترکیب استقلال برابر شمس آذر در نخستین هفته لیگ برتر ۱۴۰۳ درگیری هواداران پرسپولیس روی سکوهای استادیوم اراک+ ویدیو| آتش در اردوگاه سرخ نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن+ ویدیو گل ها(۲۵ مرداد ۱۴۰۳)| چقدر ناامیدکننده بود آقای گاریدو! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر(۲۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو گل اول پرسپولیس به ذوب آهن (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) | اولین گل فصل به نام صادقی ۳ غایب سرشناس استقلال مقابل شمس آذر لیگ اغاز شد، مربیان تیم ملی کجا هستند؟ ماجرای گل آفساید پرسپولیس به ذوب آهن  شمس آذر تا به حال استقلال را برده است؟ توصیه جالب به استقلال و پرسپولیس: مصاحبه‌ها اجباری نیست، اما مصاحبه کنید! تکلیف طارمی فردا مشخص می‌شود پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن در شروع لیگ ۲۴ + تماشای آنلاین گاریدو امیدوار به یک شروع متفاوت فرش‌آرا باز هم نبرد + فیلم انتقاد از لباس‌های ساده استقلال برای لیگ بیست وچهارم+ عکس وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر ژولت ناگی – پرسپولیس؛ همه چیز در گرو رضایت پوشکاش واکنش زنوزی به رای احتمالی بیرانوند | مالک تراکتور تاج را تهدید کرد + فیلم پوچتینو روی نیمکت تیم ملی فوتبال آمریکا
سرخط خبرها

ریسک بزرگ فدراسیون در مورد مدارک استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۹۸۴۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
ریسک بزرگ فدراسیون در مورد مدارک استقلال و پرسپولیس
فدراسیون فوتبال در امضای مدارک پرسپولیس و استقلال ریسک بزرگی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مورد مدارک وزارت ورزش در مورد مالکیت استقلال و پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است و برخی از مسئولان و اهالی رسانه اعتقاد دارند که مشکل مالکیت این دو باشگاه هنوز حل نشده و وزارت ورزش باز هم به مانند دو سال پیش مدارک صوری برای هر دو باشگاه ارسال کرده است. در همان مقطع فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز به خواسته وزیر ورزش مدارک مورد نظر را تایید کردند که این مسئله برای آن‌ها درسرساز شد و هر دو با جریمه‌هایی مواجه شدند.

برای این دوره هم مهدی تاج هشدار داد که اگر این بار بخواهند مدارک صوری را تایید کنند آن وقت نه تنها هر دو باشگاه با محرومیت سنگین مواجه شده بلکه خود فدراسیون و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم به دردسر بزرگ می‌افتند.

نکته قابل توجه اینکه تاجر امروز در نهایت تصمیم گرفت مدارک ارسال شده از سوی وزارت ورزش را برای بارگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امضا کند. امضایی که می‌تواند دردسر‌هایی برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->