اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی آزمون سمپاد فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند
سرخط خبرها

اعتراف قاتل یکی از زنان آباده ای به جرمش

  • کد خبر: ۱۵۹۹۲۱
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
اعتراف قاتل یکی از زنان آباده ای به جرمش
پرونده قتل دو زن در شهرستان آباده استان فارس با دستگیری دو مظنون و اعتراف یکی از آن‌ها به قتل دومین زن وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از تعطیلات نوروز ماموران پلیس در جریان کشف جسد زنی در حاشیه شهر آباده قرار گرفته و همراه بازپرس جنایی در محل کشف جسد حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، جسد متعلق به زنی میانسال است که با شلیک گلوله به قتل رسیده. با بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول شناسایی و مشخص شد این زن به طرز مرموزی ناپدید شده بود. تحقیقات درباره این قتل ادامه داشت تا این‌که حدود ۱۰روز بعد، وقوع جنایت دیگری به پلیس گزارش شد. این بار جسد زنی میانسال در حالی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود در حاشیه شهر پیدا شد و با توجه به‌شدت جراحات قابل شناسایی نبود. با بررسی پرونده افراد فقدانی ماموران به پرونده زن میانسالی رسیدند که به نظر می‌رسد جسد متعلق به او باشد، اما برای اطمینان بیشتر قرار شد از جسد آزمایش دی‌ان‌ای انجام شود.

میثم خداداد، فرماندار آباده که همزمان با کشف نخستین جسد پیگیر این پرونده بود درباره آخرین وضعیت پرونده بیان کرد: «در مدت ۱۰روز جسد دو خانم ۵۰ تا ۶۰ ساله در آباده کشف شد که با دو روش مختلف به قتل رسیده بودند. از آن‌ها سرقتی انجام نشده بود و به نظر می‌رسد قاتل یا قاتلان انگیزه دیگری برای کشتن این دو خانم داشته‌اند.»

وی افزود: «به‌طور قطع نمی‌شود اعلام کرد این دو جنایت با هم مرتبط بوده است. نیرو‌های انتظامی و امنیتی، شبانه‌روز در حال تحقیق هستند و دو مظنون در این رابطه دستگیر شده‌اند.»

عصر دیروز یکی از مظنونان لب به اعتراف گشود و به قتل دومین زن اعتراف کرد. بر اساس اعلام رئیس پلیس آگاهی استان فارس، جسد این زن ۲۶فروردین امسال در اطراف آباده کشف شد و متهم مرد ۶۷ ساله‌ای است که مقتول را با ضربه چاقو کشته و بعد جسد او را تکه تکه کرده بود.

سرهنگ حبیبی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها با هم مرتبط نبودند و تحقیقات برای رازگشایی از قتل اول ادامه دارد.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->