ویدئو | صحبت های محمدجواد ظریف در مورد انتخاب کابینه دولت چهاردهم آمریکا در شورای امنیت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند گوترش در نشست شورای امنیت: وضعیت غزه یک لکه ننگ برای همه است ظریف: ما صرفاً یک بازوی مشورتی هستیم | انتخاب وزرا حق رئیس جمهور است آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب +عکس و فیلم حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی «ایلات» (۲۷ تیر ۱۴۰۳) حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطع‌نامه‌ الزام‌آوری، اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات
سرخط خبرها

نماینده مجلس: ارتش در حوزه پهپادی، دستیابی به قله پیشرفت را رقم زده است

  • کد خبر: ۱۵۹۹۵۲
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
نماینده مجلس: ارتش در حوزه پهپادی، دستیابی به قله پیشرفت را رقم زده است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی با کار‌های بزرگی که انجام داده موجب سرافرازی ملت ایران شده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در حوزه پهپادی دستیابی به قله پیشرفت را رقم زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس مقتدایی خوراسگانی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم تحویل‌دهی ۲۰۰ پهپاد راهبردی به ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز دستیابی به قله پیشرفت در حوزه پهپادی را رقم زده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات نیرو‌های مسلح در همه بخش‌ها است و امروز ارتش جمهوری اسلامی با انجام کار‌های بزرگ موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز شاهد هستیم کار‌های خارق العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده است و پیشرفت‌های این حوزه خیره‌کننده بوده است لذا ما هم سعی می‌کنیم در مجلس حمایت‌های لازم را از ارتش بعمل آوریم.

مقتدایی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دستیابی به قدرت بازدارندگی را تجربه کرده و مرز‌های فناوری را در نوردیده‌اند و دقیقا همین موضوع است که امنیت را برای مردم فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح در همه حوزه‌ها مشهود است و ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی مجلس قدردان این مجاهدت‌ها هستیم و امیدواریم در سایر ابعاد غیرنظامی هم این پیشرفت‌ها حاصل شود. به واسطه همین پیشرفت‌ها و هم افزایی خوبی که بین نیرو‌های مسلح برقرار است، نام ایران در سطح امت‌های اسلامی و در سطح جهان به عنوان کشوری پیشرو مطرح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->