۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدار بشار اسد و اردوغان بعد از سفر رئیسی به دمشق

  • کد خبر: ۱۶۰۵۱۰
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
دیدار بشار اسد و اردوغان بعد از سفر رئیسی به دمشق
وزیر خارجه ترکیه گفت: دیدار سران سوریه و ترکیه احتمالاً بعد از سفر آقای رئیسی به دمشق انجام خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه ای تلویزیونی در خصوص وضعیت منطقه و تحولات سیاسی به گفتگو پرداخت.

وی در خصوص وضعیت سوریه و موضوع بازگرداندن مهاجران سوری که از سوی احزاب مخالف مطرح شده است گفت: پناهجویان باید برگردند اما بازگشت آنها باید با همکاری(با دولت سوریه) همراه باشد. دیداری با انجمن صاحبان صنایع داشتم و آنها در این خصوص نگرانی هایی داشتند و به ما گفتند که آنها را برنگردانید زیرا از نظر نیروی کار به مشکل می خوریم. در حال حاضر حدود 3.9 میلیون آواره سوری در ترکیه حضور دارد.

وزیر خارجه ترکیه درباره شروط سوریه درباره عقب نشینی نیروهای نظامی ترکیه از سوریه برای دیدار بشار اسد و اردوغان نیز اظهار داشت: بار اول نیست که چنین شرطی گذاشته اند و هر بار این شرط را مطرح می کنند.

چاووش اوغلو مدعی شد که اگر ترکیه نیروهای نظامی خود را شمال سوریه عقب بکشد، تروریست‌ها جای آنها را خواهند گرفت و افزود: ما آنها را در فاصله 30 کیلومتری از مرزهایمان نگه داشته ایم و اگر نزدیک مرزمان شوند برای امنیت ملی ما تهدید خواهند بود. الان عقب نشینی از سوریه برای ما امکان پذیر نیست.

وی اظهارات مخالفان دولت ترکیه مبنی بر عقب نشینی از سوریه و عراق را همپیمانی آنها با تروریست ها خواند.

وزیر خارجه ترکیه همچنین درباره احتمال دیدار بشار اسد و اردوغان با بیان اینکه این احتمال وجود دارد،  گفت: چند تاریخ برای ماه "می" مشخص شد اما از آنجا که بسیار نزدیک به زمان انتخابات بود به روس ها گفتیم، زمان زودتری برای دیدار مشخص کنند. یک تاریخ در ابتدای ماه می داده شد که ایران اعلام کرد در آن تاریخ آقای رئیسی در سفر سوریه است و اکنون در حال انتخاب ماه دیگری هستیم.

چاووش اوغلو افزود: احتمالاً یک دیدار دیگر در سطح معاونان وزیر برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->