پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا را معرفی کرد + مشخصات فنی

  • کد خبر: ۱۶۰۵۳۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا را معرفی کرد + مشخصات فنی
درحالی‌که لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک عملکرد چندان بالایی ندارند و به پردازنده‌های ضعیف مجهز می‌شوند، ایسوس تصمیم گرفته است از قطعات قابل‌قبولی در باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز -  این محصول که ذن‌بوک اس ۱۳ OLED یا Zenbook S۱۳ OLED نام دارد، ضخامتش تنها به ۱۰.۹ میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر ۹۹۰ گرم دارد.

مشخصات ایسوس Zenbook S۱۳ OLED

ایسوس در این لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i۷-۱۳۵۵U استفاده کرده است که از ۱۰ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برد. اگرچه نمی‌توان از این پردازنده عملکردی مشابه پردازنده‌های خانواده H اینتل داشت، اما عملکرد آن برای یک اولترابوک با ضخامت ۱۰.۹ میلی‌متر کاملاً مناسب خواهد بود.

در کنار پردازنده قابل‌قبول، این اولترابوک فوق‌باریک را می‌توانید با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و همچنین ۱ ترابایت حافظه SSD سفارش دهید.

همان‌طور که از نام این لپ‌تاپ مشخص است، خریداران به یک نمایشگر OLED دسترسی پیدا می‌کنند. این پنل ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۲.۸K، از DisplayHDR ۵۰۰ True Black و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند. این اولترابوک همچنین به وب‌کم فول‌اچ با فناوری حذف نویز سه‌بعدی مجهز شده است.

از پورت‌های باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا می‌توان به دو پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB Type-A، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در ساخت بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم و منیزیم بازیافتی استفاده شده است و همچنین با پلاستیک بازیافتی برای اسپیکر‌ها و کاغذ بازیافتی برای بسته‌بندی روبه‌رو هستیم.

ایسوس Zenbook S۱۳ OLED در فصل جاری با قیمت پایه ۱۴۹۹.۹۹ پوند وارد بازار بریتانیا می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->