ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مقصد مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر: ۱۶۰۶۰۵
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
  • ۱۰
مقصد مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
رضا درویش مقصد خود را مشخص کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ورزش اگرچه امروز مدعی شد هیأت مدیره پرسپولیس و استقلال فعلا تغییر نخواهد کرد اما حسین قربانزاده با یک پست اینستاگرمی خبر از تغییرات در این دو باشگاه طی دو هفته آینده داد.

با تغییر هیأت مدیره سرخابی ها قطعا مدیرعاملان آنها هم تغییر خواهند کرد. در این مورد با خبر شدیم رضا درویش سخت در حال رایزنی برای برگشت دوباره به باشگاه سایپاست. باشگاهی که شانس زیادی برای صعود دوباره به لیگ برتر دارد.


در ادامه حتما بخوانید

خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شد

خبر بد برای بازیکنان پرسپولیس 

شانس در خانه پرسپولیس را زده است

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
4
22
به کوری چشم کیسه کشا درویش در تیم قهرمان دربی میمونه تا مشکلات باقیمانده را حل کند چون جزو مدیرعاملان پاک است درود به شرفت مرد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
2
27
چرا اخه؟ما از درویش راضی هستیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
خدا از باعث و بانیش نگذره،آخه برا چی میخواید عوضش کنید وقتی کل هوادار پرسپولیس دوسش دارن و ازش راضین، این همه زحمت کشیده براچی چرااااا؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
درویش برای پرسپولیسه عالیه
بهزاد غیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
3
مسئولان مضحک هستند یا ورزش یا مردم، که سال به سال تغییر مدیریت دارند....
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
1
2
خیلی بیخود میکنن بخان درویش پرزو عوض کنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
1
4
حیف نیست آقای درویش عوض بشن. بنظر میرسد اگر واقعا آقای قربان زاده میخواد مدیریت پاکدست و بی غش در این دو باشگاه را پایدار بکند حداقل باید آقای درویش را برای مدت حداقل یکسال دیگه در این باشگاه حفظ می‌کرد خود ایشان در برنامه فوتبال برتر در اون جلسه ای که با سران باشگاه استقلال داشتند اذعان نمودند که باشگاه پرسپولیس کلیه کارهایی که طبق نظر آقای قربان زاده و اداره تابعه شان بوده را انجام دادند پس می‌طلبد که حداقل ایشان را بعنوان یک الگوی مدیریتی خوب مدتی حفظ نمایند اینکار به نفع وجه اجتماعی خودشان و خصوصی سازیشان است. بهتر ازین مطلب آقای قربان زاده عزیز چیزی نیست خدمت شما بنویسیم امیدواریم برایتان ارسال نمایند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
4
3
زمان مشخص میکنه درویش جزو افسد الفاسدین هستش
دمیرل خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
هرچه باشه به یکصدم فتل خان هم نمیرسه که چیزی بالغ بر سیصدمیلیارد را با گروه مافیایی اش قورت داد.هرچه خلاف دربیاد در ورزش از تیم کیسه در میاد.
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
3
3
یکیم که داره تو پرسپولیس خوب کار میکنه و زحمت میکشه و همه ازش راضین نمیزارن کار کنه و عوض میکنن
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->