نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

اعتراض استقلال و سپاهان به مدیر پرسپولیسی پیکان

  • کد خبر: ۱۶۰۹۸۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
  • ۱۱
اعتراض استقلال و سپاهان به مدیر پرسپولیسی پیکان
ابراهیم شکوری، یکی از مدیران باشگاه پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس با اظهارات عجیب خود صدای هواداران آبی و زرد فوتبال ایران را در آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابراهیم شکوری که از او به عنوان قائم مقام باشگاه پیکان یاد می‌شود به تازگی در اظهار نظری عجیب اعلام کرده باشگاه پیکان حتی حاضر است از حق میزبانی خود گذشته و با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کند!

این اظهارات شکوری با انتقاد شدید اهالی فوتبال مواجه شده و صحبت‌های مدیر باشگاه پیکان به شدت در میان هواداران استقلال و سپاهان بازتاب منفی داشته و این سوال را به وجود آورده که چرا مسئول باشگاه پیکان بدون توجه به نیاز دیگر تیم‌ها به ناکامی پرسپولیس در بازی‌های آتی و برقراری شرایط جوانمردانه در بازی‌های باقی مانده این تیم اعلام کرده حاضر است با پرسپولیس در آزادی بازی کند؟

برخی این اظهار نظر را نشات گرفته از سوابق پرسپولیسی ابراهیم شکوری می‌دانند. اما باید توجه داشت که مدیران کارخانه ایران خودرو باید ترمز این مسئول کم تجربه را بکشند تا با چنین اظهاراتی تمام مجموعه پیکان را که در تعیین سرنوشت لیگ برتر بسیار تاثیر گذار است را زیر سوال نبرد.

اینکه پیکان برای میزبانی از پرسپولیس دچار مشکل است، بحث مهمی است، اما بدون شک اگر پیکان قادر به میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه خود نباشد، قطعا محل برگزاری این بازی نیز به دلیل شرایط حاد این روز‌های لیگ برتر، نباید ورزشگاه آزادی باشد.

البته از ابراهیم شکوری که پله های ترقی را در فوتبال ایران با روابط خاص طی کرده و حتی سابق سر از فدراسیون فوتبال هم درآورده بود، انتظاری بیش از این نیست که در این هفته‌های حساس حرف‌های پخته‌ای به زبان بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
Amin
France
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
1
ادمین جان
تو چرا میسوزی؟؟
اینقدر تابلو حرف زدن خیلی زشته.

یکی باید ترمز خودت رو بکشه
علیرضا
Poland
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
تو غلط کردی مردک خود شیرین (نگارنده ) برو دوغ و تو بنوش .خود شیرین بی خاصیت.به تو چه؟ جونم مازیار زارع که همه تونو سکته داد.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
سلام.قهرمانی،پیشکش،سپاهان،یا،استقلال ما،چهار،جام،پشت،سرهم بردیم فینال،آسیا،رفتیم قهرمان سوپر جام هم شدیم فقط،مانده بود،دربی که اونهم را،بردیم.دیگه هیچ نمیخواهیم ماراشباح،شدیم.فقط،دربی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بله همش هم با داوری و با مسعود جام بردید
Kt
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
قطعا پیکان مثل هوادار بازی نمیکنه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بله صد درصد بدتر از هوادار بازی می‌کنه. هوادار اگه علنا اعلام تبانی نکرد ولی تیم‌هایی با عوامل پرسپولیسی علنا میگن میخان لنگ قهرمان بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
تمام عوامل به نفع لنگ بازی میکنند چه داوری چه صدا و سیما و همچنین عوامل و دست اندرکاران تیمهای دیگه که همه پرسپولیسی هستن و عملا میگن دوست دارن لنگ قهرمان بشه مثل مازیار زارع و غیره
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
1
1
آقا یه جام به پرسپولیس بدید و بقیه تیم ها با هم مسابقه بدهند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
1
خوب میسوزین
آب بریزیم جایی که میسوزه
خخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
غلط زیادی کردند شلوغ می کنند اهمیتی ندید
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
اعتصاب درست قبل از بازی به هیچ‌وجه تقصیر شکوری نیست چون ایشان پرسپولیس است
برگزاری بازی بعد از دورقیب اصلا کار سازمان لیگ نیست چون فوتبال پاک است
میزبان را مهمان کردن برای پیکان اصلا مهم نیست چون شکوری گفته ما پول اجاره را نمی دهیم چون دادن پول اجاره قسمتی از توافقات پشت پرده است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->