ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازی پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۶۱۴۴۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
  • ۱
اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازی پرسپولیس
مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر باید هم زمان برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر اعلام شده و بر اساس آنچه سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ کرده استقلال باید عصر جمعه در ورزشگاه خانگی مقابل صنعت نفت آبادان قرار بگیرد.

یک روز بعد از این بازی نیز پرسپولیس در تهران مقابل پیکان قرار خواهد گرفت که سرخ‌ها میزبان این بازی نیستند و قرار شده تقابل سرخ‌ها با پیکانی‌ها در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شود.

گذشته از اینکه استقلالی‌ها نسبت به برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی انتقاد‌هایی داشتند و این موضوع را رسانه‌ای هم کردند، اما مسئله دیگری ذهن مسئولان، مربیان و بازیکنان این باشگاه را آزار می‌دهد.

مسئله این است که بازی پرسپولیس مقابل پیکان یک روز دیرتر از استقلال برگزار خواهد شد و این سوال به وجود آمده که چرا با توجه به حساسیت بسیار بالای هفته‌های پایانی این بازی‌ها هم زمان برگزار نمی‌شود؟!

سازمان لیگ اعلام کرده فقط بازی‌های دو هفته پایانی لیگ برتر به شکل هم زمان برگزار خواهد شد، اما وضعیت امتیازی سه تیم بالای جدول به گونه‌ای است که هر لحظه احتمال دارد جای تیم‌ها عوض شود و درنهایت جام قهرمانی به تیمی برسد که الان در صدر جدول نیست.

در عین حال پای منافع باشگاه سپاهان هم در میان است و این باشگاه هم در روز بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد.

اینکه سازمان لیگ نسبت به اعتراض باشگاه استقلال ترتیب اثر بدهد یا خیر، مشخص نیست، اما اعتراض استقلالی‌ها نشان می‌دهد که دراین هفته‌های پایانی به شدت روی رقیب سنتی خود حساس شده‌اند و دوست ندارند شرایطی ایجاد شود که پرسپولیسی‌ها به طور ناخواسته از آن سود ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
اگر آقای تاج و مسولان فدراسیون فوتبال وجدان دارند باید بازی ۳ تیم استقلال ، پرسپولیس و سپاهان در ۳ هفته پایانی همزمان بر گذار شود این خواسته زیادی نیست، کو عدالت ؟ تیم دولتی پرسپولیس تحت حمایت وزارت ورزش تافته جدا بافته از پارچه ای بنام لنگ است و قرمز خون کثیف...
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->