کودک مانند شاعر، ابزار خویشتن است | نگاهی به کتاب «بوم‌شناسی تخیلات کودکی» اثر ادیت کاب برنامه تلویزیونی؛ سیمای انتخابات راوی حماسه حضور در روز انتخاب + جزئیات ساز «قاصدک» | نگاهی به اجرای موسیقی اصیل ایرانی در پردیس تئاتر اردیبهشت مشهد حکایت نامزد انتخابات و پس گردنی انتقامی ما همه از این شیرینی حق داریم ساعت گران‌قیمت بهرنگ علوی در «جوکر ۲» + عکس زمان پخش و تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۳) کدام فیلم‌های سینمایی با موضوع انتخابات ساخته شده است؟ فلسفه، در جستار و داستان و رمان | معرفی سه کتاب تازه از نشر «خوب» «ناخن‌ها» فیلم اختتامیه جشنواره کارلووی واری شد درباره کتاب «کودک دریا» و درسی که به آدم بزرگ‌ها می‌دهد فیلم‌های سینمایی آخر هفته (۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان و زمان پخش «جمشید هاشم‌پور» در بستر بیماری + عکس زمان پخش و تکرار سریال شب دهم در ایام محرم پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما برادران «فرار از زندان» با سریال «بازگرداندن» روی آنتن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ شرکت‌کنندکان خانم فصل ۲ «جوکر ۲» احسان علیخانی چه کسانی هستند؟ نویسنده کتاب «اینجا جای خوابیدن نیست»: نویسنده اگر معترض نباشد نمی‌تواند داستان زیبا خلق کند
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: ما در مدیریت شهری اعتقاد واقعی به همراهی رسانه برای توسعه رخدادهای مدیریت شهری داریم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۶۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
طهوریان عسکری: ما در مدیریت شهری اعتقاد واقعی به همراهی رسانه برای توسعه رخدادهای مدیریت شهری داریم
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در شورا و مدیریت شهری اعتقاد واقعی به حوزه رسانه و همراهی رسانه برای توسعه اتفاقات و رخدادهای مختلف مدیریت شهری داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه اختتامیه رویداد رسانه‌ای رج اظهار کرد: ما در مجموعه شورا و نظام مدیریت شهری اعتقاد واقعی به حوزه رسانه و همراهی رسانه برای توسعه اتفاقات و رخدادهای مختلف مدیریت شهری داریم.

وی افزود: باور یا عدم باور به این اتفاقی که امروز در عصر ارتباطات نقش موثر و ویژه‌ای در عرصه مدیریتی دارد آغاز نقطه گفت‌وگوی مبنایی است که می‌توانیم با فعالان حوزه رسانه موضوعات متنوعی را در میان بگذاریم.

طهوریان عسکری ادامه داد: براساس رسالتی که شورا دارد، کمیسیون فرهنگی نیز بخشی از وظایف خود را به حوزه رسانه اختصاص داده و زمان و فرصتی که مجموعه سیاست‌گذاری شهر برای موسسه شهرآرا پیش‌بینی کرده تا بتواند اتفاقات و رخدادهای مختلفی را ترسیم و طراحی کند، فرصت بی‌نظیری در دوره ششم است که قله اتفاقات آن نیز زیست‌بوم رسانه‌ای بوده که دو سال است مجوعه کمیسیون در شورا بر آن تاکید دارند. بخشی از حوزه زیست‌بوم همین اتفاقات مانند رویداد رج است. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که تا پایان دوره ششم بر حوزه رسانه تاکید کنیم. مجموعه شهرآرا نیز به عنوان مجموعه کاری که در اختیار نظام مدیریت شهری است این فرصت و ظرفیت را نشان دادند که می‌توانند قله‌های دیگری از خودشان در نقاط مختلف شهر ایجاد کنند تا این قله‌ها پیامرسان و رسانه مشترکی باشد که بتوانیم اشکالات، ایرادات، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و نقاط قوت مختلف شهر را بهتر درک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->