برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

هشدار رگبار باران و باد شدید در ۷ استان کشور (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۱۸۴۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
هشدار رگبار باران و باد شدید در ۷ استان کشور (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت از آماده‌باش امدادگران این جمعیت درپی پیش‌بینی بارش شدید باران و باد شدید در هفت استان کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی درباره بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در چندین استان کشور گفت: برابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه شاهد بارش شدید و رگباری باران و نیز وزش شدید باد در شمال شرق استان آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه کوه‌ها در استان‌های مازندران و گلستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه نیز وضعیتی مشابه در نیمه شرقی استان آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی شده و برای روز پنجشنبه نیز بارش شدید و رگباری باران و وزش باد شدید را در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی خواهیم داشت.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران این سازمان در تمامی این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: تجهیزات و امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

محمودی افزود: همچنین لازم است مردم نیز یکسری موارد و هشدار‌های ایمنی را جدی بگیرند، از جمله اینکه در هنگام بارش شدید باران از استقرار در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند. در هنگام وزش شدید باد نیز عدم استقرار در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی و موقت و همچنین دوری از اجسام در معرض سقوط از جمله توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->