نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

چرا سردار شهید سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره زندگیش شد؟

  • کد خبر: ۱۶۲۲۶
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
چرا سردار شهید سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره زندگیش شد؟
شهید سپهبد سلیمانی در نامه‌ای مخالف خود را برای ساخت فیلم در زمان حیات اعلام کرده بود.
به گزارش شهرآرانیوز، برای ساخت فیلم درباره شخصیت شهید سپهبد سلیمانی در زمان حیات  این شهید  تلاش بسیاری  شده است، اما سردار سلیمانی با این موضوع مخالف بود حتی به تازگی نامه‌ای منتشر شده است که این موضوع را تایید می‌کند.

وقتی که حاج قاسم سلیمانی مانع ساخت فیلم درباره خودش شد ...

در این نامه که شهید سپهبد سلیمانی  برای معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نوشت: 

برادر عزیز جناب آقای آسودی انشاءالله خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند. از عنایات جنابعالی تشکر می‌کنم. تا زنده ام نمی‌خواهم چیزی   در مورد خودم نوشته و یاتصویر شود. ما انسانیم و همه در معرض نفسانیت‌های گوناگون و خطرناک دعا کنید شهید شوم آن وقت هر چه دوست داشتید بنویسید. انسان اگر متکی به خداوند شود و به او و نصرتش مطمئن گردد در چشم دشمن بزرگ خواهد شد پیش از آنکه دشمنان تصور می‌کنند در ضمن هیچ وقت بناء نبوده‌ام، همین که لیاقت سربازی ولایت را دارم خداوند را سپاسگزارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->