حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خداداد عزیزی: کسانی که اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی را نوشته‌اند نابغه‌اند!

  • کد خبر: ۱۶۲۵۳۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
خداداد عزیزی: کسانی که اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی را نوشته‌اند نابغه‌اند!
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کسانی که اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی را نوشته‌اند نابغه‌اند. تقاضا دارم این مدیران از ایران بروند و ایده‌های قشنگ خود را به فدراسیون فوتبال ژاپن بدهند تا بازیکنان اسبق تیم ملی ژاپن نتوانند این پست‌ها را بگیرند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، خداداد عزیزی در برنامه ورزش خراسان رضوی در واکنش به اساسنامه عجیب و غریب فدراسیون فوتبال برای انتخابات هیات‌های استانی عنوان کرد: کسانی که بند‌های اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی را نوشته‌اند برای خودشان نابغه هستند! به آنان تبریک می‌گویم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا سازمان ملل، فیفا و AFC از این مدیران نمی‌خواهد که برایشان لایحه و اساسنامه بنویسند؛ این مدیران در سازمان ملل می‌توانند به یک نحوی لایحه بنویسند که دست و پای همه، جز خودشان بسته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مطابق این اساسنامه فقط کسانی که در فدراسیون و هیات‌های ورزشی سمت دارند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، بنده به عنوان یک شخصیت فوتبالی نمی‌توانم رییس هیات فوتبال شوم.

عزیزی تصریح کرد: هر روز اساسنامه، طرح و لایحه جدید می‌نویسید که برای کمک به فوتبال نیست، بلکه برای حفظ جایگاه خودشان در فدراسیون و هیات‌های فوتبال است.
وی ادامه داد: در هیات‌های فوتبال استان‌های کشور چه کاری به نفع فوتبال ایران انجام می‌دهید؟ شما مدیران هر کاری که دلتان می‌خواهد با این فوتبال انجام می‌دهید و هر اساسنامه‌ای که می‌خواهید می‌نویسید.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم در هیات‌های فوتبال استانی چه چیزی نهفته که ۴۰ بند اساسنامه تصویب می‌کنید تا خداداد عزیزی نتواند در آن شرکت کند. چرا وقت خودتان را تلف می‌کنید؟ ما قرار نیست به هیات‌های فوتبال بیایم.

عزیزی بیان کرد: من از کسانی که این اساسنامه را نوشتند تقاضا دارم از ایران بروند و ایده‌های قشنگ خود را به فدراسیون فوتبال ژاپن بدهند تا بازیکنان اسبق تیم ملی ژاپن نتوانند این پست‌ها را بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->