حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند
سرخط خبرها

آیا حسین طیبی به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد؟

  • کد خبر: ۱۶۲۶۶۲
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
آیا حسین طیبی به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد؟
حضور ستاره مشهدی پالما در فینال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام است

فینال رقابت‌های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و حضور لژیونر مشهدی فوتسال کشورمان در این بازی بزرگ، آن را به رویدادی جذاب برای فوتسال‌دوستان خراسانی بدل کرده است. دیداری که میان تیم‌های پالمای اسپانیا و اسپورتینگ‌لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد و حسین طیبی، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران، با پیراهن این باشگاه اسپانیایی فرصت فتح بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی اروپا در رشته فوتسال را دارد. تورنمنتی که یک‌بار تا پای فتح آن پیش رفت، اما در گام آخر ناکام ماند و به‌عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

طیبی درحالی امشب می‌تواند این رؤیا را تحقق ببخشد که بعد از یک شب بی‌نظیر در دیدار نیمه‌نهایی و نقش‌آفرینی بی‌بدیل در راه صعود تیمش به فینال، حالا با مشکل جدی مصدومیت روبه‌روست و ممکن است بازی فینال را از دست بدهد. ستاره ایرانی پالما پیش از این هم رکورددار حضور در جمع چهار تیم فوتسال لیگ قهرمانان اروپا بود و با یک نایب‌قهرمانی و کسب دو عنوان سومی توانسته بود رکوردی جالب توجه از خودش به‌جا بگذارد. طیبی حالا فرصت قهرمانی دارد، اما اگر مصدومیت به او امان دهد.

بازخوانی روایت شب رؤیایی طیبی

تیم فوتسال پالمای اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی به‌مصاف بنفیکای پرتغال رفت که تقابل با باشگاه سابق برای حسین طیبی، ستاره این تیم، از حساسیت‌هایی ویژه برخوردار بود. دیداری که با درخشش خیره‌کننده طیبی همراه بود و این بازیکن توانست هم دوبار گل‌زنی کند و هم پاس یکی از گل‌های تیمش را بدهد تا در پایان، پالما ۴ بر ۳ به‌برتری برسد و فینالیست شود.

داستان از این قرار بود که فقط یک‌دقیقه و هجده‌ثانیه از شروع این مسابقه حساس گذشته بود و پالمای اسپانیا صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین طیبی برای زدن آن پشت توپ ایستاد و با شوتی محکم به‌سمت چپ خودش و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان بنفیکا، گل اول بازی را به‌ثمر رساند.

بعد از این گل، پالما بازهم روی فشار حمایت هواداران حاضر در سالن اختصاصی‌اش به گل دوم رسید و در لحظات پایانی نیمه نخست باز این حسین طیبی، ستاره مشهدی تیم، بود که گل سوم را زد تا میزبان مایورکایی با برتری ۳ بر ۱ به رختکن برود. در نیمه دوم، بنفیکا اختلاف را کم کرد، اما باز این حسین طیبی بود که با یک پاس چیپ مرگ‌بار و محوکردن دو بازیکن میانه زمین بنفیکا، هم‌تیمی‌اش را صاحب موقعیت گل‌زنی کرد تا چهارمین گل آن‌ها به‌ثمر برسد.

اتفاق تلخ در شب شیرین

همه اتفاقات بازی برای حسین طیبی به بهترین شکل دنبال می‌شد تا اینکه در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان بازی، برخورد یکی از بازیکنان بنفیکا به حسین طیبی فاجعه‌ای بزرگ را برای این ملی‌پوش ایرانی رقم زد. طیبی بر اثر این برخورد شدید از ناحیه زانو مصدوم شد تا با کمک مربی و پزشکیار تیم از زمین بیرون برود. مصدومیتی که ظاهرا چندان هم معمولی نبوده است تا طیبی بعد از مصدومیت به‌شدت گریه کند و تصاویر اشک‌ریختنش سوژه رسانه‌های اسپانیایی شود.

مسئله‌ای که آنتونیو وادیلو، سرمربی پالما، را هم نگران کرده و او با ابراز این نگرانی گفته است: «صبر می‌کنیم و خواهیم دید که اوضاع او چطور می‌شود. ضربه شدیدی به زانوی طیبی خورده و خیلی اذیتش کرده است.» وی که خودش و تیمش را مدیون نمایش درخشان طیبی مقابل بنفیکا می‌دانسته، در ادامه خاطرنشان کرده است: «طیبی در بازی بنفیکا سطح بازیکنی که هست را نشان داد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->