یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

طیبی: لیاقت رسیدن به فینال جام جهانی را داریم

  • کد خبر: ۱۵۸۸۸۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
طیبی: لیاقت رسیدن به فینال جام جهانی را داریم
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: صددرصد لیاقت رسیدن به فینال جام جهانی را داریم، ولی باید ابزار آن فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین طیبی در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با ازبکستان گفت: چند روزی است که در اردوی تیم ملی شرکت کرده‌ام. اردوی خیلی خوبی داشتیم و برای دو بازی با ازبکستان آماده می‌شویم. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و ۳ هفته گذشته ۲ بازی با برزیل برگزار کردند. بازی تیم جوان با ازبکستان خیلی به ما کمک می‌کند. تیم ملی جوان شده و نیاز به حمایت و کمک دارد. تیم ما باید بازی کند تا خودش را نشان دهد و نباید خیلی روی تیم جوان ما فشار گذاشت.
وی عنوان کرد: شرایط خودم هم در تیم باشگاهی ام خوب است. یک ماه دیگر در جام باشگاه‌های اروپا با بنفیکا بازی داریم تا به یکی از آرزوهایم که قهرمانی در اروپا است، برسیم. در لیگ هم با بارسلونا یک امتیاز فاصله داریم و هفته قبل هم با آن‌ها بازی و ۴-۴ مساوی کردیم. امیدوارم نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که تیم جوان شده ایران می‌تواند در جام جهانی موفقیتش را تکرار کند؟ گفت: کار کردن با وحید شمسایی هم خوب است و هم سخت. سخت به این دلیل است که او با هیچ‌کس شوخی ندارد و خیلی جدی بوده و کار کردن در این شرایط خیلی سخت است، چون برای سرمربی تیم ملی نظم و انضباط خیلی مهم است. شمسایی بمب انگیزه است و این افتخار را داشتم که هم در کنار او بازی کردم و هم از او چیز‌های زیادی یاد گرفتم.
طیبی افزود: این شرایط برای بازیکنان جوان هم وجود دارد و همه آن‌ها دوست دارند که با شمسایی کار کنند. پتانسیل این را داریم که در جام جهانی موفق شویم، ولی این اتفاق نیاز به یکسری ابزار دارد. تیم ما واقعاً جوان هستند و فقط باید بازی کند. ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. کشور‌های مختلف اردو برگزار می‌کنند و ما هم به اردو‌های خارجی نیاز داریم تا با برزیل، اسپانیا و پرتغال بازی کنیم. جوانان ما باید تجربه کسب کنند و وقتی با تیم‌های بزرگ بازی کنیم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. صددرصد لیاقت رسیدن به فینال جام جهانی را داریم، ولی باید ابزار آن فراهم شود.
طیبی در پایان گفت: بازیکنی که می‌خواهد لژیونر شود، باید حتماً در تیم ملی کشورش بازی کند. بزرگترین کمک را به بازیکنان جوان شمسایی می‌کند که به آن‌ها میدان می‌دهد تا دیده شوند. همیشه نگاه‌ها به سمت بازیکنان برزیل و اسپانیایی است و سخت تلاش می‌کنم که نماینده خوبی برای فوتسال کشورمان باشم. خداراشکر که الان نگاه تیم‌های خارجی به بازیکنان ایرانی بیشتر شده و مهمترین عامل آن این است که جوان‌ها دیده شدند آن هم پس از اعتمادی که شمسایی به آن‌ها داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->