واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

«همه گیری»، سریال جدید شبکه سه

  • کد خبر: ۱۶۲۹۸۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
«همه گیری»، سریال جدید شبکه سه
سریال «همه گیری» به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی به زودی روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از اتمام سریال موج اول که درباره کرونا بود اکنون فصل دوم این سریال با نام همه گیری به زودی از شبکه سه سیما شروع به پخش خواهد کرد.

این سریال که فصل دو سریال «موج اول» است، به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی این روز‌ها در بوستان ولایت مقابل دوربین رفته است.

در فصل دو این سریال محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، نیلوفر کوخانی، مهدی صبائی، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی بازی می‌کنند.

همچنین مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص در فصل دو سریال حضور ندارند. آوا دارویت، بازیگر دورگه ایرانی ایتالیایی از هنرپیشگانی است که به تازگی به گروه بازیگران این سریال اضافه شده است.

این سریال در سه فصل ۱۰ قسمتی محصول خانه تولیدات جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می‌سازند که اولین تجربه برای آن‌ها محسوب می‌شود. فصل اول را سجاد حسینی و فصل دو را محمد صادق بکتاشیان و فصل سه را محمد علیزاده کارگردانی می‌کنند.

این سریال داستان شیوع کرونا در کشور است و روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می‌دهد که عده‌ای درگیر این هستند آیا این بیماری کرونا است یا آنفولانزا؟ آن‌ها در ادامه به این نتیجه می‌رسند که این بیماری همان کرونا است.

فصل دوم سریال «اپیدمی» با نام «همه‌گیری»، دوران اوج کرونا و پیک پنجم به بعد را روایت می‌کند و در ۲۶ قسمت به پایان می‌رسد. همچنین مهدی فخیم‌زاده که در فصل اول به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشت، در فصل جدید دیگر حضور ندارد و روند قصه در حول کاراکتر دیگر این قصه که محسن قصابیان بازیگر آن است می‌چرخد.

این سریال که با عنوان «اپیدمی» شناخته شد، هنگام پخش به «موج اول» تغییر نام داد. در فصل دوم ـ «همه‌گیری» ـ عملا قصه سریال و اغلب بازیگران تغییر کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «همه گیری» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.

پیشتر اعلام شده بود سریال «اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود، اما طبق اظهارات تهیه‌کننده ساخت فصل سوم، منوط به تصمیم تلویزیون است و هنوز به‌طور قطع در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->