آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

فیلم سینمایی غریب، رکورد زد

  • کد خبر: ۱۶۳۵۰۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
فیلم سینمایی غریب، رکورد زد
اکران آنلاین «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا که از چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود، رکورد تماشای برخط را شکست.

به گزارش شهرآرانیوز، این اثر سینمایی در اکران آنلاین فیلم‌های غیر کمدی، رکورد فروش و تماشای برخط را به خود اختصاص داد و توانست در ۲۴ ساعت نخست پخش، نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان فروش داشته باشد. این رکورد تا پیش از این در اختیار فیلم «شنای پروانه» بود که در ۲۴ ساعت نخست اکران آنلاین، حدود یک و نیم میلیارد تومان فروش داشت. رتبه سوم و چهارم فروش در ۳۰ ماه گذشته نیز به ترتیب برای فیلم‌های تی‌تی و علفزار با فروش یک میلیارد و صد میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی«غریب» برشی است از زندگی شهید محمد بروجردی و رشادت‌های او در کردستان است که بر اساس فیلمنامه‌ای از حامد عنقا ساخته شد و بعد از توفیق در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، دریافت سیمرغ بلورین بهترین  طراحی صحنه، چهره‌پردازی، جلوه‌های ویژه میدانی، سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را نیز از آن خود کرد.

در فیلم «غریب» بابک حمیدیان ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است. پردیس پور عابدینی که بیشتر مخاطبان او را  با سریال «آقازاده» به یادمی‌آوردند دیگر بازیگر اصلی این فیلم است. او برای بازی در نقش «کژال» در فیلم غریب موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره چهل و یکم را از آن خود کند. مهران احمدی، رحیم نوروزی، زنده یاد حسام محمودی، فرهاد قائمیان، سامیه لک، مجید اسماعیلی و جعفر دهقان دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->