کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

بسته اینترنت شما رو به گران شدن است!

  • کد خبر: ۱۶۳۹۸۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
بسته اینترنت شما رو به گران شدن است!
وزیر ارتباطات گفت: چون چند سال است قیمت بسته‌های اینترنت افزایش نیافته، احتمال افزایش قیمت آن منطقی است.

وزیر ارتباطات گفت: چون چند سال است قیمت بسته‌های اینترنت افزایش نیافته، احتمال افزایش قیمت آن منطقی است. ما هم تصمیم گرفتیم به اینترنت از همان زاویه‌ای نگاه کنیم که به بقیه مسائل نگاه می‌کنیم تا ببینیم آیا افزایش قیمت آن منطقی است یا خیر!

اگر با همان زاویه‎‌ای نگاه کنیم که به پیاز نگاه می‌کنیم، قیمتش باید افزایش یابد، چون هم پیاز موقع شکافتن و بازکردنش اشک آدم را در می‌آورد، هم سایت اینترنتی با این سرعت‌ها تا وقتی که باز می‌شود اشک را بر چشم‌ها جاری می‌کند.

تا بسته اینترنت می‌خریم هنوز آن چنان استفاده نکرده ایم، پیامک می‌آید که شما ۸۵ درصد بسته خود را مصرف کرده اید. دقیقا مثل همین چیپس هاست که وقتی بازش می‌کنیم داخلش هفت هشت تا برگه چپیس بیشتر نیست و باوجود حجم زیاد بسته چیپس، انگار قبلا زحمت ۸۵ درصد خوردنش را یک نفر دیگر کشیده است.

اگر هم با همان دیدی به اینترنت نگاه کنیم که به آب شهری نگاه می‌کنیم، می‌بینیم هم سرعت اینترنت، هم فشار آب سر صبح و آخر شب خیلی بیشتر است و هم استحمام و هم استفاده از اینترنت در این ساعات راحت‌تر است.

اگر هم به چشم یخ به آن نگاه کنیم هم یخ و هم اینترنت هردو شان چه استفاده بکنید، چه نکنید حجمش همین طور آب می‌شود.

بسته‌های اینترنت حتی اگر به صورت اسمی حجمشان خیلی بالا باشد، اما به خاطر سرعت کم، نمی‌توان از تمام ظرفیت آن استفاده کرد و دقیقا همانند همان مهریه‌های سنگین است. یعنی احتمال اینکه به صورت کامل، هم ازسوی اپراتور داده شود و هم از سوی کاربر گرفته شود خیلی خیلی پایین است.

خلاصه کلام اینکه حالا که اینترنت هم قرار است گران شود، به چشم بقیه چیز‌ها به آن نگاه کنیم و با آن کنار بیاییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->