مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

«نگهبانان کهکشان» در صدر گیشه سینما‌های آمریکا

  • کد خبر: ۱۶۴۱۷۸
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
«نگهبانان کهکشان» در صدر گیشه سینما‌های آمریکا
برای دومین هفته متوالی سومین قسمت «نگهبانان کهکشان» صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینما‌های آمریکای شمالی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» با فروش خوب ۶۰/۵ میلیون دلاری خود، این ردیف را اشغال کرده است. تهیه کنندگان فیلم در کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول از رقم فروش آن بسیار راضی و خوشحال هستند.

فروش ده روز اول این اکشن کمیک استریپی در آمریکای شمالی هم اکنون به رقم بسیار خوب ۲۱۴ میلیون دلار رسیده است. جیمز گان کارگردان فیلم و کریس پرات، زوئی سالدانا و دیو باتیستا نقش آفرینان اصلی این اکشن ماجراجویانه علمی تخیلی و ابرقهرمانانه هستند.

قبل از اکران عمومی «نگهبانان کهکشان ۳» اعلام شده بود که این قسمت قرار است آخرین قسمت آن باشد و آینده این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با توجه به موفقیت بالای مالی فیلم در جدول گیشه نمایش، به نظر می‌رسد که مدیران والت دیزنی و مارول در رابطه با آینده آن تجدیدنظر کنند.

«برادران سوپرماریو:فیلم سینمایی» با فروشی بسیار پائین‌تر از «نگهبانان کهکشان»، در ردیف دوم جدول گیشه قرار گرفت. این فیلم تنها ۱۳ میلیون دلار در سه روز آخر هفته فروش کرد و تحلیل گران اقتصادی سینما روی فاصله زیاد آن با فیلم اول جدول تاکید کردند.

فروش کلی این اکشن ماجراجویانه در گیشه آمریکای شمالی هم اکنون به رقم کلان ۵۳۶ میلیون دلار رسیده است. این فیلم نسخه زنده یک فیلم انیمیشنی سه دهه قبل صنعت سینماست که خودش بازسازی یک بازی محبوب کامپیوتری است.

«باشگاه کتاب» یکی از دو فیلم جدید جدول گیشه این هفته است که با افتتاحیه‌ای ۶/۵ میلیون دلاری، ردیف سوم جدول را به خود اختصاص داد. این درام خانوادگی مستقل محصول شرکت فیلمسازی فوکوس فیچرز است که با هزینه‌ای اندک تهیه شده و حتی این افتتاحیه پائین هم، آن را تبدیل به فیلمی موفق از نظر تجاری می‌کند.

جین فاندا، دایان کیتن و کندیس برگن دوستانی صمیمی هستند که در یک سفر تفریحی با مشکلات خنده دار و عجیب و غریبی روبرو می‌شوند.

درام ترسناک «شیطان مرده برمی خیزد» با فروش نزدیک ۴ میلیون دلاری خود، کرسی چهارم جدول گیشه را از آن خود کرد.

فیلم که داستان درگیری اعضای یک خانواده با یک نیروی شیطانی مرده را به تصویر می‌کشد، با فروش کلی ۶۰ میلیون دلاری خود لقب یکی از کار‌های پرفروش کمپانی برادران وارنر را گرفته است.

درام اجتماعی خانوادگی «خدایا آیا تو آنجا هستی؟»، ۲/۵ میلیون دلار فروش کرد تا ردیف پنجم جدول را به خود اختصاص داده و فروش کلی خود را به حدود ۱۷ میلیون دلار برساند.

دومین فیلم جدید جدول گیشه «هیپنوتیزم» است که با افتتاحیه بسیار کم ۲/۳ میلیون دلار، توانست ردیف ششم جدول گیشه را از آن خود کند.

بن افلک در داستان فیلم افسر پلیسی است که دخترش را گم کرده و برای پیدا کردن او از یک روانکاو کمک می‌گیرد. این درام تعلیقی دلهره آور را رابرت رودریگوئز کارگردانی کرده است.

«جان ویک: بخش ۴» که هنوز هم مورد توجه تماشاگران است، با فروش ۱/۵ میلیون دلاری ردیف هفتم جدول را برای خود حفظ کرد و فروش کلی اش را به ۱۸۳ میلیون دلار رساند.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->