کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در نوار غزه واکنش‌ها به کشتار «مجدل شمس» توسط اسرائیل موشک ضدهوایی "اسرائیل"، علت حادثه مجدل شمس بوده است قالیباف: عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است حمله حزب‌الله به سامانه پهپادی اسرائیل + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) شمار کشته‌های حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه به ۱۱ نفر رسید دفتر ناتو در اردن مرکز هماهنگی و پشتیبانی از امنیت اسرائیل است تجمع اعتراضی علیه تعطیلی مرکز اسلامی مسلمانان در فرانکفورت آلمان تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو ادامه دارد + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) اظهارات تحریک‌آمیز مقامات صهیونیست در پی حادثه «مجدل شمس» آیا نتانیاهو با هریس اختلاف دارد؟ حزب‌الله لبنان، حمله به «مجدل الشمس» جولان اشغالی را تکذیب کرد ۹ کشته و ۳۰ زخمی در حمله پهپادی به جولان اشغالی جنگنده سوخوی ۳۴ روسیه سقوط کرد (۶ مرداد ۱۴۰۳) شهادت سه رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۶ مرداد ۱۴۰۳) کره جنوبی برای مذاکره با کره شمالی شرط گذاشت ناو هواپیمابر آمریکایی از ورود به دریای سرخ خودداری کرد زخمی‌شدن ۱۱ صهیونیست در حمله پهپادی به جولان اشغالی (۶ مرداد ۱۴۰۳) کرملین: روسیه مشتاق پیروزی ترامپ نیست حماس: دولت آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل است حمله موشکی سنگین از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس محیط‌زیست: نشست بین‌المللی گرد و غبار ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۴۴۵۵
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
رئیس محیط‌زیست: نشست بین‌المللی گرد و غبار ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود+ فیلم
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: نشست بین‌المللی گرد و غبار ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تغییرات منشأ گرد و غبار از خارجی به داخلی بخصوص در اطراف کلانشهر‌های تهران و کرج اظهار داشت: دستگاه‌های ذی ربط در حال انجام مأموریت‌های خود برای رفع آن هستند ضمن اینکه کاری که قرار است در تراز بین المللی انجام شود، نشست بین المللی گرد و غبار است ۱۸ و ۱۹ شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان محیط‌زیست افزود: سال قبل که نشست منطقه‌ای محیط زیست کشور‌های منطقه در ایران برگزار شد، سازمان بین المللی محیط زیست به دلیل تجارب ارزنده کشورمان، ایران را به عنوان میزبان نشست بین المللی گرد و غبار انتخاب کرد. این نشست در تراز وزرای محیط زیست کشور‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم دستاورد‌های خوبی داشته باشد.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: بحث خصوصی سازی برخی فعالیت‌های محیط زیست و واگذاری امور به مردم بخصوص در زمینه تکثیر گونه‌های در معرض انقراض را در دستور کار داریم؛ خوشبختانه به تازگی گوزن زرد ایرانی در قالب یک طرح بخش خصوصی در لرستان متولد شد که خبر خوبی است امیدواریم این گونه از معرض خطر نجات یابد.

سلاجقه در زمینه مدیریت پسماند هم گفت: نشست خوبی در این زمینه با سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داشتیم که قرار بود سال قبل این اتفاق بیفتد. همچنین در بسیاری از شهر‌ها در زمینه استفاده از اتوبوس، خودرو و موتورسیکلت برقی ظرفیت بسیار خوبی در حال انجام است که امیدواریم از نظر کاهش آلایندگی صنعتی متحرک در کشور، وضعیت خوبی را شاهد باشیم.

رئیس سازمان محیط‌زیست درباره روند احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: آخرین برنامه احیای دریاچه ارومیه ورود پساب تصفیه شده شهر تبریز به این دریاچه است که خرداد ماه افتتاح می‌شود؛ ضمن اینکه روند ورود ۶۰۰ میلیون مترمکعب آبی که از دو سد وارد دریاچه می‌شود، مناسب است و وزارت نیرو هم قول داده تا در زمان مناسب منابع آب بیشتری از سد‌ها به دریاچه تحویل دهد. جلسه ستاد ملی دریاچه ارومیه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری دیده شده است و به نظر می‌رسد روند احیای دریاچه ارومیه ادامه خواهد داشت و امیدواریم شرایط جوی هم کمک کند این روند سرعت بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->