آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها
معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد در بازدید از روزنامه شهرآرا:

پیگیر بیمه خبرنگاری هستیم

  • کد خبر: ۱۶۴۵
  • ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
پیگیر بیمه خبرنگاری هستیم

امیری| تحریریه روزنامه شهرآرا صبح روز گذشته، مهمان ویژه ای از جنس مطبوعات و رسانه داشت؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به تازگی بر این کرسی تکیه زده است، گرچه با دقایقی تأخیر، اما با روی خوش و انرژی فراوان در فضای تحریریه روزنامه شهرآرا حضور یافت. محمد خدادی پس از خوش و بش با خبرنگاران از سرویس های مختلف تحریریه روزنامه و بخش های مختلف مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کرد. او در این بازدید، خبرنگاری را شغلی مهم توصیف کرد که ویژگی برجسته آن، مواجهه با انسان هاست.
خدادی در بخشی از صحبت هایش، روزنامه شهرآرا را دارای ویژگی های مثبت خواند و از اینکه توانسته است در مکان این روزنامه حضور داشته باشد، اظهار خرسندی کرد: شما روزنامه بسیار خوبی دارید و من از حضورم در اینجا خوشحال هستم. حتی علاقه مندم علاوه بر مدیران این مجموعه در فرصتی مناسب با شما خبرنگاران، دیدار و گفت وگو کنم.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در بخشی دیگر از سخنانش، ابتکار و خلاقیت را از ویژگی های مهم شهرآرا دانست و در ادامه، توصیه هایی درباره طراحی و فرم روزنامه ارائه کرد. او همچنین در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر لزوم در نظرگرفتن سختی کار خبرنگاری در مسئله بیمه خبرنگاری و موعد بازنشستگی، نوید داد این موضوع را پیگیری کند تا فعالان رسانه ای از این سردرگمی خارج شوند.
خدادی که اردیبهشت ماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا برنامه هایش را تشریح کرده بود، مهم ترین این برنامه ها را در مثلثی سه ضلعی شامل «اقتصاد رسانه»، «محتوای رسانه و نسبت آن با مخاطب» و «هویت خبرنگار و رسانه» معرفی کرده بود.
او در شرایطی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد را برعهده گرفت که انتقادهایی به مسئولان پیش از او در این سِمت مطرح شده بود. محمد خدادی اکنون شخصیت شناخته شده رسانه ای کشور است که در عین حال، تجربه جدی اطلاع رسانی در زمان جنگ تحمیلی و مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 را در کارنامه دارد. همچنین در پیشینه او عضویت در شورای مؤسس و سردبیری روزنامه ایران، مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا، مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه انگلیسی زبان ایران دیلی، دبیرکلی سازمان خبرگزاری جنبش عدم تعهد، دبیرکلی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه، دبیرکلی سازمان خبرگزاری کشورهای عضو اکو، دبیرکلی سازمان خبرگزاری کشورهای حاشیه دریای خزر، مسئولیت سیاست گذاری و انتشار اخبار روزنامه ها و خبرگزاری اجلاس سران کنفرانس اسلامی، دبیرکلی اجلاس وزرای اطلاعات سازمان کنفرانس اسلامی در تهران و ... طی سال های اخیر دیده می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->