آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یحیی در اندیشه رسیدن به رکورد برانکو

  • کد خبر: ۱۶۴۶۰۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
یحیی در اندیشه رسیدن به رکورد برانکو
اگر یحیی گل محمدی موفق شود با پرسپولیس به جام قهرمانی برسد، به رکورد سه قهرمانی برانکو در لیگ برتر دست خواهد یافت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس فردا بازی سرنوشت سازی مقابل نساجی دارد و اگر در این بازی به برتری برسد، جام قهرمانی را بالا سر خواهد برد. هر نتیجه‌ای جز پیروزی قهرمانی پرسپولیس را به شدت به مخاطره خواهد انداخت و بازیکنان، مربیان و هواداران این باشگاه ۹۰ دقیقه پر التهاب را در قائمشهر پیش روی خود خواهند داشت.

اگر پرسپولیس سرانجام موفق شود، به جام قهرمانی دست یابد، یحیی گل محمدی به سومین جام قهرمانی خود در لیگ برتر خواهد رسید و از این منظر با برانکو ایوانکوویچ برابری خواهد کرد.

برانکو در ۵ سالی که پرسپولیس پیوسته صاحب جام قهرمانی شد، ۳ جام را به دست آورد ویحیی ۲ جام بعدی را صاحب شد و حالا اگر قهرمانی لیگ بیست و دوم را هم به دست آورد، از این حیث به رکورد برانکو خواهد رسید.

گل محمدی البته خوب می‌داند که در قائمشهر لحظات دشواری را پیش روی خود خواهد داشت و کوچکترین لغزش رویای رسیدن به جام قهرمانی را بر باد خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->