سخنگوی طالبان: توقع و انتظار ما از ایران بیشتر است | تشخیص چگونگی نظام حکومت متعلق به افغان‌ها است آغاز انتخابات در ساعت ۸ صبح ۸ تیر | مدت زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰شعبه اخذ رای در مشهد+ فیلم وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست
سرخط خبرها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: دیروز و امروز، بهار زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل، ارتباطات و انرژی کشور بود

  • کد خبر: ۱۶۴۷۶۲
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: دیروز و امروز، بهار زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل، ارتباطات و انرژی کشور بود
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در پی امضای قرارداد خط ریلی رشت-آستارا میان ایران و روسیه و سفر امروز رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان؛ به تشریح جزئیاتی از دستاورد‌های حاصل از آن پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی بومی ویراستی نوشت:  

دیروز و امروز، بهار زیرساخت‌های کشور در حمل و نقل، ارتباطات و انرژی بود. ابتدا قرارداد ۱.۶ میلیارد یورویی راه‌آهن رشت آستارا در حضور رئیس‌جمهور امضاء شد تا یک گره قدیمی تعیین تکلیف شود.

عصر چهارشنبه ۷ پروژه مهم ارتباطی کشور هم افتتاح شد که مهمترین آن‌ها فاز اول پروژه فیبر نوری با پوشش ۳ میلیونی منازل و کسب و کار‌ها بود. زیرساختی مهم برای دسترسی به اینترنت پر سرعت که در سال‌های قبل به آن بی توجهی شده بود.

اما صبح پنجشنبه با سفر رئیس‌جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان:

۱. آبگیری سد کهیر (برابر با ظرفیت سد امیرکبیر و نیز دوبرابر ظرفیت سد لتیان) آغاز شد. عملیات اجرایی احداث این سد از سال ۸۹ آغاز شده بود، اما تا ۶ سال قبل از دولت کنونی، این طرح به طور کامل متوقف بود و از نیمه دوم ۱۴۰۰ احداث سد آغاز شد.

۲. جهاد آبرسانی به ۱۵۵ روستا و برخورداری ۶۶ هزار هموطن از آب شرب. از ابتدای دولت ۲۲۴ روستای س. ب آبرسانی و یا رفع تنش آبی شده‌اند.

۳. آغاز عملیات لوله‌گذاری آبرسانی از دریای عمان به استان‌های شرقی.

۴. افتتاح ۱۷ پروژه صنعت برق که نتیجه آن بهره‌مندی ۱۴ هزار خانوارِ استان از برق است.

۵. طرح تبادل برق بین ایران و پاکستان. این پروژه هم ۱۲ سال قبل آغاز شد، ولی به نتیجه نرسید که از سال قبل و با پیگیری جدی، ظرف چهار ماه آماده بهره برداری شد که نتیجه آن افزایش پایداری شبکه برق هر دو کشور است.

پروژه‌های رشت آستارا و تبادل برق و افتتاح بازارچه مرزی پیشین، یک ویژگی دیگر نیز دارد: "اقدام در چارچوب دیپلماسی همسایگی" نتیجه مستقیم تقویت همبستگی با همسایگان منافع سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->