سرخط خبرها

برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی خراسان رضوی ظرف ۲ ماه آینده

  • کد خبر: ۱۶۴۸۶۶
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی خراسان رضوی ظرف ۲ ماه آینده
سرپرست دبیری هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی خراسان رضوی ظرف ۲ ماه آینده خبر داد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، جواد ساقی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: شاهد مسابقات باکیفیتی هستیم که از تجهیزات به روز و سطح بالایی در این مسابقات استفاده شده است.

وی در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: ثبت‌نام نامزد‌های مجمع انتخابی صورت گرفته که پس از تایید صلاحیت از سوی حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان و مشخص شدن نامزد‌های نهایی و اعضای مجمع انتخابی، انتخابات ظرف یک تا دو ماه آینده برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیری هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در یک وضعیت بلاتکلیف قرار دارد، برنامه ریزی ما مربوط به زمان کنونی هیات و سر و سامان دادن به وضعیت آشفته هیات استان بوده است.

ساقی گفت: با توجه به اینکه هیات استان در سال ۱۴۰۱ چهار دست چرخیده بود، کمی با آشفتگی مواجه شده بود، اما در انتهای سال گذشته که هیات را تحویل گرفتیم کاری از دستمان بر نمی‌آمد. از ابتدای سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها را آغاز کرده و به هیات بدنسازی استان ساماندهی و نظم دادیم تا هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی که به صورت امانت به ما سپرده شده را به رییس هیات استان واگذار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->