فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان: به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم

  • کد خبر: ۱۴۶۳۱۶
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان: به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌‌رضوی با بیان اینکه به‌خاطر مشکلات شخصی توانایی کار را نداشتم، گفت: با وجود پیشنهادات خوب در فدراسیون توانایی پذیرفتن آن‌ها را ندارم.

مهدی بکائیان در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: من به هیات پرورش اندام برنگشتم بلکه به لطف دوستان این مسئولیت را پذیرفتم. با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان  و فدراسیون بدنسازی استعفای خود را اعلام و از آن‌ها عذرخواهی میکنم لذا شرایط سنی و مشغله‌های شخصی اجازه ادامه کار را نمی‌دهد، از طرفی بهتر است که جوانان پای کار باشند.  

وی افزود: پیش از این هم عدم آمادگی خود را برای این سمت اعلام کرده بودم، اما به شرایط شخصی من توجه نشد و نمی‌توان یا این شرایط خدمتگزار خوبی بود و صرفا یک جایگاه اشغال شده و مجموعه رشد نمی‌کند.

بکائیان در ادامه بیان کرد: پرورش اندام مشهد با این شرایط که هر روز یک سرپرست هیات را اداره کند رشد نمی‌کند و دردی درمان نمی‌شود بلکه به مثابه تزریق مسکن به بیمار است در حالی که این شرایط به یک جراحی نیازمند است و مدیران باید تصمیمی اساسی اتخاذ کنند.  

رئیس اسبق هیات پرورش اندام خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه پرورش اندام خراسان رضوی چند قطبی است، عنوان کرد: همه مدعی هستند، اما دردی درمان نشده است در حالی که این هیاتسرمایه و اسپانسر است و برگزاری مسابقات آن هزینه‌های زیادی می‌طلبد. کما اینکه در همین مدت کوتاه چند اسپانسر پای کار آورده و برنامه هیات را تا پایان سال جاری تدوین کردیم، اما بیش از این برای من‌مقدور نیست.

وی در چالش‌های موجود در هیات پرورش اندام خراسان رضوی بیان کرد: برخی مسائل مربوط به خود ورزشکاران است و به آن ورود نمی‌کنم و امیدوارم مسئولین بعدی در این هیات اقدامات خوبی را رقم بزنند که مشکلات این هیات به صورت جدی مرتفع شود، برخی معتقدند دوران طلایی این هیات را ما رقم زدیم، اما در این خصوص ادعایی ندارم چرا که صرفا در این هیات خدمت کردم.

بکائیان ادامه داد:  با وجود پیشنهادات خوب در فدراسیون توانایی پذیرفتن آنهارا ندارم و امروز باید جوانان پای کار باشند، باید در کنار جوانان به آن‌ها خدمت کنیم. باید تدبیری بی‌اندیشم که قهرمانان هم اندیشی کرده و گزینه‌ای را براز ریاست انتخاب کنند که حواشی به دنبال نداشته باشد کما اینکه همواره هیات پرورش اندام در تمامی استان‌ها با حواشی بسیاری همراه است که بنا به دلایلی این حواشی در استان ما بیشتر است، اما با یک حرکت راهبردی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد چرا که پرورش اندام در خراسان بستر خوب و طرفداران بسیاری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->