ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

گل گهر به گزینه خارجی رسید

  • کد خبر: ۱۶۵۰۷۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
گل گهر به گزینه خارجی رسید
باشگاه گل گهر قید استخدام سرمربی ایرانی را زد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه گل گهر بعد از رفتن امیر قلعه نویی و به توصیه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت سعید الهویی را سرمربی کند اما با این تیم نتایج بسیار ضعیفی گرفت. نتایجی که باعث شد سیرجانی ها جایگاه چهارمی را دو دستی تقدیم تراکتور کرده و به زحمت ششم شوند. مدیران گل گهر به هیچ عنوان از عملکرد الهویی در تیم شان رضایت ندارند و به وی پیشنهاد داده ان فقط می تواند به عنوان دستیار در این تیم به کارش ادامه دهد.

سیرجانی ها به دنبال این هستند که هدایت تیم شان را به یک مربی خارجی بسپارند و تمایلی برای استفاده از مربی ایرانی دیگر در رای کادرشان ندارند. در خبر ها از حضور محمد ربیعی در تیم گل گهر آمده بود که یکی از مدیران این باشگاه این موضوع را به شدت رد کرد. او به خبرنگار ما گفت: با تصمیمی که مدیر کارخانه و اعضای هیات مدیره باشگاه اتخاذ کرده اند هدایت تیم را برای فصل بعد حتما یک مربی خوشنام خارجی بر عهده خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->