شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

رافینیا ول کن بارسلون نیست

  • کد خبر: ۱۶۵۱۷۹
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
رافینیا ول کن بارسلون نیست
ستاره برزیلی، پس از جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بارسلونا شب گذشته علیرغم شکست برابر رئال سوسیداد، جشن قهرمانی‌اش را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کرد.
آن‌ها در حالی به استقبال تابستان پیش‌رو خواهند رفت که شاید تغییرات بسیاری نسبت به این فصل در این تیم اعمال شود و شرایط به صورت کلی برای آن‌ها متفاوت پیش برود.
مشکلات مالی باعث شده که لالیگا به مدیران این باشگاه هشدار دهد که برای بهبود این شرایط و جذب بازیکنان جدید با ثبت قرارداد جدید بازیکنان فعلی باید بعضی از ستاره‌هایش را به فروش برساند و دستمزد سایرین را هم به شکل قابل توجهی کاهش دهد.
یکی از بازیکنانی که در چند هفته بار‌ها نامش در فهرست فروش این باشگاه به گوش رسیده بود، رافینیا است که تابستان گذشته از لیدز به نوکمپ آمد، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.
با این حال، به نظر می‌رسد که نهایی کردن این برنامه و فروش این بازیکن چندان کار آسانی برای مدیران بارسا نخواهد بود. او شب گذشته پس از جشن قهرمانی بارسا به خبرنگاران گفت: «اینجا بسیار خوشحال هستم و قصد دارم سالیان سال همچنان به حضورم در بارسا ادامه دهم.»
او در اولین فصل حضورش در بارسا موفق شد جام قهرمانی لالیگا و همچنین سوپرجام اسپانیا را به دست آورد و در ۴۷ دیداری که با پیراهن این تیم به میدان رفت ۱۰ گل زد و ۱۲ پاس گل هم ارسال کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->