سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس
سرخط خبرها

پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسلونا دفن شد! + عکس

  • کد خبر: ۱۶۶۷۱۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسلونا دفن شد! + عکس
پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسلونا، صبح امروز و در مراسمی نمادین در ورزشگاه نوکمپ دفن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نوکمپ شب گذشته وداعی به‌یادماندنی با هواداران بارسلونا داشت تا برای مدتی طولانی به دلیل بازسازی از میزبانی آن‌ها محروم باشد.
امروز صبح اولین سنگ بنای ورزشگاه جدید نوکمپ در اقدامی نمادین و با حضور خوان لاپورتا، ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس نهاده شد تا این ورزشگاه به صورت رسمی وارد روند بازسازی شود که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ طول بکشد.
قرار است این پروژه از تاریخ اول ژوئن کلید بخورد، هرچند این کار رسما از ماه نوامبر سال گذشته میلادی شروع شده و بخشی از طبقه سوم تخریب شده بود.
تمامی افراد حاضر در این مراسم یکی از اشیای به یاد ماندنی را در گودالی که به همین منظور حفر شده بود دفن کردند تا برای همیشه زیر چمن ورزشگاه نوکمپ باقی بماند.
اشیای دفن شده شامل روزنامه‌های ورزشی چاپ روز، یکی از پیراهن‌های این فصل بارسا، بازوبند کاپیتانی، یک توپ، کفش، پرچم بارسا و یک پرچم ایالت کاتالونیا بود.

پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسلونا دفن شد! + عکس
لاپورتا در سخنرانی‌اش در این مراسم گفت: «۱۲۳ سال تاریخ باشگاه بارسا را می‌توان به اشکال مختلف توضیح داد. یکی از آن‌ها صحبت درباره ورزشگاه‌هایی است که در آن‌ها بازی کردیم. در ابتدا در زمین‌های مختلفی در شهر بازی می‌کردیم تا به ورزشگاه استادی دلس کورتس دست پیدا کردیم.
وقتی در سال ۱۹۵۷ به نوکمپ آمدیم، تمام دنیا ما را می‌شناختند. اینجا به معبد ما تبدیل شد، جایی که باعث غرور تمامی هواداران بارسلوناست و ما می‌خواهیم به همین شکل ادامه دهد. ما می‌خواهیم اینجا همان معبدی باشد که در کنار محله لس کورتس بود، جایی که بارسا از سال ۱۹۲۲ در آن زندگی کرده است.

پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسلونا دفن شد! + عکس
ورزشگاه نوکمپ جدید رؤیایی جمعی و میراثی برای فرزندان و نوادگان ما خواهد بود. قوی‌تر از هر زمان دیگری به این ورزشگاه بازخواهیم گشت، چون می‌خواهیم نمادی از روز‌های درخشان و همزمان با جشن تولد ۱۲۵ سالگی این باشگاه باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->