نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

حسینی: به بهترین نقطه جدول فکر می‌کنم

  • کد خبر: ۱۶۵۷۷۴
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
حسینی: به بهترین نقطه جدول فکر می‌کنم
امیر حسینی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر والیبال ایران با تیم سایپا است.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر کوتاه است و جالب: «امیر حسینی به‌عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا انتخاب شد.» ستاره سال‌های نه‌چندان دور والیبال مشهد که با بازی‌کردن تا سن چهل‌وهفت‌سالگی همه رکورد‌ها را به‌تن‌هایی جابه‌جا کرد، یک‌سال پس از آویختن کفش‌ها به‌صورت جدی و با قبول سرمربیگری تیم لیگ‌برتری سایپا رسما وارد جرگه مربیان شد. حسینی در این فاصله هم سرمربیگری در تیم‌های لیگ‌یکی را تجربه کرده بود، اما اینکه در لیگ‌برتر روی نیمکت یک تیم بنشیند، اولین‌بار است، آن هم تیمی که چند سال پیش جدایی جنجالی از آن داشت و حالا سرمربیگری‌اش در این تیم کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این همه، امیر حسینی فصل داغی را در پیش دارد تا نخستین تجربه لیگ‌برتری‌اش را با سایپا پشت سر بگذراند. ستاره والیبال خراسان در سال‌های بازی توانسته بود ۱۰ بار قهرمان لیگ‌برتر والیبال کشور شود و لقب بهترین بازیکن دهه ۸۰ والیبال ایران را به خود اختصاص دهد. حسینی حتی یک دوره بهترین پاسور والیبال آسیا شد و حالا هم مرد ۱۷۹ سانتی‌متری و پاسور والیبال مشهد به‌دنبال ماجراجویی جدید، این‌بار در عرصه مربیگری است. در سوی مقابل، تیم سایپا با وجود حضور مداوم در بیست‌سال گذشته در لیگ‌برتر والیبال، نتوانسته است به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و شاید امیر حسینی که سابقه ۱۰قهرمانی در لیگ‌برتر را در کارنامه دارد، بتواند طلسم قهرمان‌نشدن این تیم را بشکند. این احتمال نیز وجود دارد که امیر حسینی علاوه بر سرمربیگری، برای این تیم نیز بازی کند و بخواهد با قهرمانی رکورد پرافتخارترین بازیکن لیگ را از سیدمحمد موسوی پس بگیرد. او در گفتگو با شهرآراورزشی از هدف‌هایش در عرصه مربیگری و فصل پیش رو می‌گوید.

اولین تجربه سرمربیگری‌تان در لیگ‌برتر را چطور می‌بینید؟

واقعیت آن است که پس از خداحافظی از دنیای بازی یک‌سال در یکی‌دو تیم سرمربیگری کردم، اما این اولین تجربه نشستن روی نیمکت یک تیم لیگ‌برتری است و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

چه شد که به سایپا پیوستید؟

من سال‌های زیادی در لیگ‌برتر حضور داشتم و سایپا هم باشگاه بزرگی است و اوضاع خوبی هم دارد. این تیم یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار والیبال ایران است. تازه دیروز با این تیم قرارداد بستم و حالا باید تیممان را برای فصل پیش‌رو جمع‌وجور کنیم.

پس هنوز تمرینات را آغاز نکرده‌اید؟

نه، تازه باید به باشگاه لیست بدهم و با جذب و قطعی‌کردن قرارداد بازیکن‌ها، رفته‌رفته تمرینات را شروع کنیم.

همان‌طور که گفتید، سایپا یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی والیبال ایران است، اما چند سالی است که نتایج خوبی نمی‌گیرد.

همین‌طور است، اما ما می‌خواهیم تیمی خوب و آماده مهیا کنیم تا از آبروی این باشگاه و گذشته‌اش دفاع کنیم. سایپا یکی‌دو سال نتایج بدی گرفت، اما سابق بر آن همیشه در والیبال ایران مدعی بوده و امسال هم با رویکرد مدیرعامل وقت و گروه مدیریت باشگاه، وضعیت بسیار خوب است و می‌خواهیم به روز‌های خوب برگردیم.

در چند سال گذشته یکی از بهانه‌های کادر‌های فنی و کادر مدیریتی برای نتایج ضعیف سایپا، جوان‌گرایی بوده است. آیا شما هم در این فصل قرار است سیاست جوان‌گرایی را در تیم دنبال کنید؟

در سال‌های قبل چندان هم جوان‌گرایی نشده و سایپا در این سال‌ها همواره بازیکنان باتجربه خوبی هم در ترکیب داشته است. به‌هرحال ما از سیاست تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه پیروی می‌کنیم و علاوه بر جذب چند بازیکن باتجربه، از جوان‌تر‌ها هم در کنار آن‌ها استفاده می‌کنیم. سیاست من این است؛ بازیکنی که می‌خواهد برای سایپا به میدان برود، باید بداند پیراهن چه تیمی را می‌پوشد و شایستگی تن‌کردن این پیراهن را داشته باشد.

چه جایگاه جدولی را برای فصل پیش رو در نظر گرفته‌اید؟

من همیشه آدم کمال‌گرایی بوده‌ام و همواره دنبال بهترین‌ها بوده‌ام. اکنون نیز همین‌طور است و به بهترین نقطه جدول فکر می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->