خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و رایو‌وایه‌کانو | پیروزی رئال در شب حمایت از وینیسیوس

  • کد خبر: ۱۶۵۸۸۸
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و رایو‌وایه‌کانو | پیروزی رئال در شب حمایت از وینیسیوس
رئال مادرید در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک از سد رایو‌وایه‌کانو گذشت.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، تیم‌های رئال مادرید و رایو‌وایه‌کانو در هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان آنجلوتی به پایان رسید. برای رئال مادرید کریم‌بنزما و رودریگو گلزنی کردند.

پیش از آغاز این دیدار سانتیاگو برنابئو به طور کامل بر علیه نژادپرستی درآمد و هواداران با تشویق‌های مکرر خود حمایت ویژه‌ای از وینیسیوس جونیور به عمل آوردند. همچنین تمامی بازیکنان رئال با پیراهن‌های شماره ۲۰ در حمایت از وینسیوس وارد زمین شدند.

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و رایو‌وایه‌کانو | پیروزی رئال در شب حمایت از وینیسوس

ستاره رئال مادرید که در دیدار هفته گذشته مقابل والنسیا با شعار‌ها و توهین هواداران والنسیا روبرو شده بود، به علت مصدومیت در لیست رئال مادرید برای این دیدار حضور نداشت، اما پیش از آغاز بازی در کنار زمین حاضر شد و به تشویق هواداران پاسخ داد.

رئال مادرید با شکست در هفته گذشته جایگاه دومی خود را به اتلتیکو مادرید واگذار کرد. شاگردان رئال با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر موقتا به جایگاه سابق خود بازگشتند، اتلتیکومادرید نیز در همین شب مهمان اسپانیول خواهد بود.

ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و رایو‌وایه‌کانو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->