دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیسی به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نیروهای نظامی اوکراین آموزش کار با تانک‌های آبرامز را در آلمان آغاز کردند

  • کد خبر: ۱۶۶۳۷۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
نیروهای نظامی اوکراین آموزش کار با تانک‌های آبرامز را در آلمان آغاز کردند
پنتاگون اعلام کرد، حدود ۴۰۰ سرباز اوکراینی آموزش در آلمان برای کار با تانک‌های آمریکایی آبرامز ام-۱ به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برای نیروهای اوکراینی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیویورک تایمز به نقل از گارون گارن، سخنگوی پنتاگون نوشت: «حدود ۲۰۰ سرباز اوکراینی تمرینات مشترک روی تسلیحات را در منطقه آموزشی Gravenwer و ۲۰۰ نفر دیگر نیز آموزش سوخت گیری و نگهداری تانک‌ها را آغاز کرده‌اند.»

آوریل گذشته، این روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که نیروهای اوکراینی آموزش تانک‌های آبرامز ام-۱ را در آلمان آغاز خواهند کرد. به گفته مقامات، قرار است ۳۱ تانک وارد آلمان شود تا برنامه آموزشی برای نیروهای اوکراینی کلید بخورد و پیش‌بینی می‌شود که ۱۰ هفته طول بکشد.

ژانویه گذشته، آمریکا متعهد شد پس از رد ایده استقرار تانک‌هایی که نگهداری از آنها برای ماه‌ها در آنجا دشوار بود ۳۱ تانک پیشرفته آبرامز ام-۱-A۲ را در اختیار اوکراین قرار دهد.

سرهنگ بازنشسته داگلاس مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا، پیش از این تاکید کرده بود که تانک آبرامز ام-۱ آمریکایی از مجموعه‌ای از مشکلات رنج می‌برد، از جمله موتور توربینی گازی که یک فاجعه محسوب می‌شود. مقدار زیادی سوخت مصرف می‌کند و برای کار در گل و ماسه و غیره مناسب نیست.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->