سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

نماینده زابل: وادادگی در برابر طالبان پذیرفتنی نیست

  • کد خبر: ۱۶۶۴۷۵
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
نماینده زابل: وادادگی در برابر طالبان پذیرفتنی نیست
نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه نباید بیش از این عظمت و عزت ایران اسلامی را در مقابل طالبان مخدوش کرد، گفت: این همه وادادگی پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس با تشکر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مجلس، شهادت مرزبانان در مرز سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در تذکری تصریح کرد: آقای رئیسی از اقدام شجاعانه شما کمال تشکر را دارم، همچنین از رئیس مجلس و سایر عزیزان و خادمان و مسئولان تشکر می‌کنم، اما اخطار می‌دهم بیش از این عظمت و عزت ما را در مقابل طالبان مخدوش نکنید، چرا این همه وادادگی؟

وی افزود: بدخواهان بشریت یعنی انگلستان و آمریکا، اسرائیل و آل سعود بند کمال خان را بستند تا سیستان ایران تخلیه شود و مرز ایران را ناامن کنند. طرح‌های فراوان ارائه شده است، اما در فرصت سوزی شاگرد اول هستیم. چه جوابی برای مردم و خدا دارید؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->