اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
سرخط خبرها

اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شد

  • کد خبر: ۱۶۶۵۳۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شد
رجب طیب اردوغان سیاستمدار کهنه کار ترک در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به پیروزی رسید. او در رقابتی تنگاتنگ کمال قلیچداراغلو را پشت سرگذاشت تا بازهم رئیس جمهور ترکیه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی خبرگزاری رسمی دولت ترکیه «آناتولی»، رجب طیب اردوغان با کسب بیش از ۵۲ درصد آرا در دور دوم انتخابات به پیروزی رسیده است.

در لحظه نگارش این گزارش و بر اساس آمار برخطی که خبرگزاری آناتولی اعلام می‌کند هنوز چهار درصد صندوق‌ها شمارش نشده است. با این حال خبرگزاری الجزیره پیروزی اردوغان را در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرده است.

اردوغان ۶۹ ساله، پیش از این از سال ۲۰۱۴ تاکنون نیز ریاست جمهوری ترکیه را بر عهده داشته است. علاوه بر این او طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ نیز نخست وزیر این کشور بوده است.  

اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->