ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد حزب الله پایگاه نظامی نیریا را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد آیت‌الله علم‌الهدی: وظایف روحانیت با دستگاه‌های حکومتی تفاوت دارد | رسالت طلبه، ایستادگی در بیان حق است گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۴ هزار تن برای درمان باید از غزه خارج شوند واکنش کره شمالی به لاف‌ دوستی ترامپ؛ کیم اهمیتی نمی‌دهد
سرخط خبرها

چرا رئیسی امروز (۹ خرداد ۱۴۰۲) به مجلس نرفت؟| لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۶۸۰۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
چرا رئیسی امروز (۹ خرداد ۱۴۰۲) به مجلس نرفت؟| لایحه برنامه هفتم ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد و ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­

به گزارش شهرآرانیوز، ­سید‌محمد حسینی ­در خصوص زمان ارائه لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: روز گذشته جلسه فوق‌العاده دولت به منظور بررسی نهایی برنامه لایحه برنامه هفتم برگزار و این لایحه در این جلسه نهایی شد.

وی افزود: قرار بود امروز رئیس‌جمهور برای تقدیم و ارائه لایحه برنامه هفتم و در کنارش دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس برود، اما اواخر جلسه روز گذشته، نامه‌ای از آقای قالیباف، رئیس مجلس به دست ما رسید که ملاحظاتی درباره برنامه هفتم داشتند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور هم تاکید کردند که موارد مورد نظر آقای قالیباف در این نامه بررسی و در صورت لزوم به برنامه هفتم اضافه شود. از آنجایی که دولت روز گذشته فرصتی برای اعمال اصلاحات احتمالی نداشت، قرار شد در جلسه فردای دولت (چهارشنبه) نکات مورد نظر رئیس مجلس بررسی و در صورت لزوم به برنامه اضافه شود.

حسینی گفت: بنابراین لایحه برنامه هفتم در اولین جلسه بعد از جلسه علنی امروز یعنی ۲۱ خرداد ماه به مجلس تقدیم خواهد شد. به همین جهت امروز رئیس جمهور به مجلس نمی‌رود و آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در مجلس همراهی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->