دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

امارات از ائتلاف دریایی با آمریکا خارج شد

  • کد خبر: ۱۶۷۱۳۸
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
امارات از ائتلاف دریایی با آمریکا خارج شد
وزارت خارجه امارات از خروج ابوظبی از ائتلاف دریایی آمریکا در منطقه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از خبرگزاری «وام»، وزارت امور خارجه امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه ارزیابی مستمر ما از همکاری امنیتی موثر با همه شرکا، امارات دو ماه پیش از مشارکت خود در ائتلاف «قدرت دریای متحد» خارج شد.

وزارت خارجه امارات همچنین اعلام کرد: امارات متعهد به گفت‌وگوهای مسالمت آمیز و راه‌های دیپلماتیک به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف مشترک امنیت و ثبات منطقه است.

در بیانیه این وزارت خانه آمده است: امارات همچنین به تعهد خود برای تضمین ایمنی دریانوردی در آب‌های خود به شیوه‌ای مسئولانه ادامه می‌دهد.

نیروی دریایی آمریکا تا بدین لحظه به خروج امارات از ائتلاف دریایی واشنگتن در منطقه واکنشی نشان نداده است.

ائتلاف «قدرت دریای متحد» متشکل از ۳۴ کشور است که هدف آن تضمین امنیت و مقابله با تروریسم و دزدی دریایی در منطقه دریای سرخ و خلیج فارس اعلام شده است و مقر اصلی آن در بحرین قرار دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->