نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

بیانیه استقلال درباره حواشی فینال جام حذفی+ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۷۳۵۳
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
بیانیه استقلال درباره حواشی فینال جام حذفی+ویدئو
چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند و در این دیدار پر حواشی و در ۱۲۰ دقیقه استقلال بازی را با نتیجه ۲ بر یک به تیم رقیب تهرانی واگذار کرد. حواشی این مسابقه باعث شد امروز باشگاه استقلال درباره اتفاقات آن بیانیه صادر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بیانیه جدیدی درباره داوری دربی و درگیری در رختکن پس از شکست مقابل پرسپولیس منتشر کرد و نوشت: در خصوص مسابقه فینال جام حذفی، ارایه چند نکته ضروری است:

۱- شب گذشته فصل ۰۲-۱۴۰۱ برای استقلال با نایب قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید. از بابت اینکه نتوانستیم جامی که حداقل حق شما هواداران عزیز بود را کسب کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

۲- دلیل اخراج سرمربی استقلال برای هیچکس مشخص نیست. در حالی که هیچ گونه اتفاق خاصی نیفتاد و مساله‌ای کنار خط پیش نیامد، ناگهان ریکاردو ساپینتو از زمین مسابقه اخراج شد که این موضوع بسیار عجیب است.

۳- در مورد اتفاقات داوری، بار‌ها و بار‌ها صحبت کرده‌ایم، اما متاسفانه در مسابقه فینال هم شاهد اشتباهات پرتعداد داوری بودیم، از جمله اخراج نادرست ساپینتو، سوت‌های اشتباه و نادرست، اخطار‌های داده نشده، سوت‌هایی که باید برعکس زده می‌شد و صحنه منجر به گل دوم که هیچ گونه خطایی صورت نگرفت.

۴- شایعات ناپسند و کاملا کذبی در خصوص رختکن استقلال پس از مسابقه منتشر شده که از اساس نادرست است و واقعیت ندارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->