پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

ورود فرهاد مجیدی به گزینه‌های جانشینی ساپینتو

  • کد خبر: ۱۶۷۶۲۱
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • ۴
ورود فرهاد مجیدی به گزینه‌های جانشینی ساپینتو
نام فرهاد مجیدی به گزینه‌های جانشینی ساپینتو اضافه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با جدایی ساپینتو از استقلال و پایان کار این سرمربی پرتغالی بلافاصله نام مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان دو گزینه جدی برای حضور روی نیمکت استقلال به گوش خورد که با توجه به سوابق این دو بازیکن خبر عجیبی هم نبود و پیش بینی می‌شد که رحمتی و نکونام به گزینه‌های جدی مربیگری در این باشگاه تبدیل شوند.

در این میان شنیده می‌شود که نه مهدی رحمتی و نه جواد نکونام به دلیل فضای موجود در استقلال تمایل قطعی برای فعالیت در این باشگاه را ندارند و با تردید بسیار زیادی به این موضوع نگاه می‌کنند. به خصوص رحمتی که دوست دارد همچنان در یک فصای آرام به مربیگری ادامه دهد تا در یک زمان ایده‌ال به نیمکت استقلال برسد.

هر دو گزینه در روز‌های گذشته به رابطان باشگاه استقلال نظرات خود را اعلام کرده‌اند و در مذاکرات غیررسمی به برخی مباحث اشاره داشته‌اند. اما تصمیم گیران در باشگاه استقلال هم زمان نیم نگاهی هم به فرهاد مجیدی دارند تا اگر شرایط مهیا شد از این مربی برای استقلال استفاده کنند.  

طی روز‌های گذشته برخی رابطان باشگاه استقلال با فرهاد هم مذاکره کرده‌اند و مجیدی پاسخگویی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال را به روز‌های آتی موکول کرده است. ظاهرا فرهاد منتظر است که تکلیف ساپینتو به طور قطعی با استقلال مشخص شود. از سویی او با باشگاه الاتحاد کلبای امارات نیز قرارداد دارد و مشغول یارگیری است و اگر بخواهد از این باشگاه به استقلال بیاید باید رضایت مالک الاتحاد را جلب کند که البته با توجه به روابط بسیار نزدیکی که مجیدی با اماراتی‌ها دارد خیلی عجیب و دور از ذهن نیست که او بتواند با برگزاری یک جلسه گفتمان آن‌ها را راضی به جدایی کند.

نیمکت استقلال بعد از ساپینتو دچار وضعیت عجیبی شده و علاوه بر این نام‌ها ممکن است دوباره بحث جذب سرمربی خارجی نیز مطرح شود.

اگر سرمربی خارجی به استقلال نیاید باید یکی از همین سه گزینه را درنهایت به عنوان سرمربی استقلال برگزید و دیگر گزینه‎‌ها شانسی برای مربیگری در استقلال ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کوروش آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
1
8
سلام سلطان آقا فرهاد مجیدی سرور همه لنگیا آقا دارن استقلال تو اون تیم بسیار خوبو تورو سر می برند آقا فرهاد دارن استقلال رو به نابودی می کشن تورو خدا بیا بخاطر دل هواداران فقط تو می تونی تیم لنگ رو نابود کنی
حبیب الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
2
10
فرهاد مجیدی به استقلال بیاد..
ساپینتو بره از استقلال استفا بده
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
اره مجیدی فوقلعاده
علی
Finland
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
ساپینتو مربی خوبیه ولی نمیذارن کار کنه
درسته قهرمان نشد اما فوتبال هجومی را به تیم تزریق کرد و اگه اشتباه سیاوش و افت حسینی نبود راحت قهرمان میشد
البته پرسپولیس و سپاهان هم شایسته بودن
همین تیم دست قلعه نویی بود هفتم میشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->