زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس
سرخط خبرها

محبی هم بعد از قایدی از استقلال جدا می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۷۷۰۸
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
محبی هم بعد از قایدی از استقلال جدا می‌شود
محمد محبی، مهاجم بوشهری استقلال نیز بعد از جدایی مهدی قایدی به دنبال بازگشت به لیگ پرتغال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با جدایی مهدی قایدی از استقلال ترکیب خط حمله آبی‌ها در لیگ بیست و دوم که بسیار شگفت انگیز بود برهم خورد. قایدی که نقش انکار ناپذیری در موفقیت‌های نسبی استقلال داشت و یکی از ارکان اصلی این تیم در فاز گلزنی بود، همان طور که از ماه‌ها قبل شنیده می‌شد به باشگاه سابقش شباب الاهلی امارات بازگشت تا مشخص شود اخباری که در خصوص جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید نه شایعه بود و نه خبری برای برهم زدن آرامش استقلال.

جدایی قایدی از ماه‌ها قبل کلید خورده بود وسران باشگاه شباب الاهلی به مدیربرنامه این بازیکن تاکید کرده بودند که مهدی تحت شرایطی مکلف به بازگشت است و براساس قراردادی که با شباب الاهلی دارد باید به این باشگاه عودت داده شود. قایدی هم با انتشار یک نامه خدا خداحافظی جدایی رسمی خود را اعلام کرد و ساعاتی قبل نیز رسانه‌های کشور امارات بازگشت این بازیکن به باشگاه شباب الاهلی را تایید کردند.

بازگشت این بازیکن به امارات را البته نباید پایان کار جدایی ستاره‌های استقلال نامید. بعد از قایدی قرار است محمد محبی نیز از استقلال جدا شود. این بازیکن هم با باشگاه سانتاکلارای پرتغال قرارداد دارد واین باشگاه به محبی تاکید کرده که تحت هرشرایطی به این کشور بازگردد. محبی علاوه بر پرتغال از دو تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد وحتی گفته می‌شود برخی باشگاه‌های اماراتی و قطری بی میل نیستند که از این بازیکن استفاده کنند.

اگر محبی هم جدا شود، ترکیب خط حمله استقلال که موفق شد در لیگ بیست و دوم بیشترین گل زده را به نام خود ثبت کند، به کلی ویران خواهد شد ومدیران جدید استقلال باید به سرعت در راستای جذب بازیکنانی در حد و اندازه این مهاجمان اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->