نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پیشنهاد ۵۰ میلیاردی سپاهان به قلی‌زاده صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۶۷۷۱۰
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
  • ۱
پیشنهاد ۵۰ میلیاردی سپاهان به قلی‌زاده صحت دارد؟
باشگاه سپاهان برای تقویت تیم خود دست روی ستاره‌های فوتبال ایران و حتی لژیونر‌ها گذاشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان در طول دوران حیات خود در لیگ برتر همواره سعی کرده بهترین تیم‌ها را روانه رقابت کند و به عنوان یک مدعی جدی شناخته شود.

تلاش سپاهانی‌ها در سال‌های برگزاری لیگ برتر بی نتیجه نبوده و آن‌ها موفق شدند بهترین تیم‌های ممکن را پدید آورند و وارد عرصه رقابت با غول‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس شوند.

زردپوشان اصفهانی در ادامه این روند تلاش می‌کنند برای فصل بیست و سوم نیز یکی از بهترین تیم‌ها را وارد مسابقات کنند. بعد از تایید تمدید قرارداد خمس با این باشگاه اصفهانی، تمدید قرارداد ستاره‌های این فصل در اولویت مدیران این باشگاه است و خبر‌هایی که درباره جدایی برخی ستاره‌ها به گوش می‌رسد، چندان مورد تایید نیست و اصفهانی‌ها از فردا کار خود را برای ارائه پیشنهاد‌های مالی قابل توجه و حفظ ستاره‌ها آغاز خواهند کرد.

اصفهانی‌ها نیم نگاهی هم به لژیونر‌های فوتبال ایران دارند و از یک ماه پیش مذاکراتی با علی قلی‌زاده، هافبک-مهاجم شارلروای بلژیک که به طور قرضی در تیم کاسم پاشای ترکیه بازی می‌کند انجام داده‌اند تا اگر شد این بازیکن را به خدمت بگیرند.

سپاهانی‌ها در تلاشند قلی‌زاده را از باشگاه شارلروای بلژیک به طور قطعی به خدمت بگیرند که باید دید این هدف به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
خمس؟؟؟
خوبید؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->