ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

تلاش استقلال برای جذب امیرعابدزاده

  • کد خبر: ۱۶۸۰۴۴
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
  • ۲
تلاش استقلال برای جذب امیرعابدزاده
مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاکره با امیر عابدزاده هستند تا این دروازه‌بان را به خدمت بگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه امیر عابدزاده قصد دارد در فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد، اما مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این دروازه‌بان را برای فصل جدید به خدمت بگیرند. در همین راستا مذاکراتی از سوی برخی رابطان باشگاه استقلال با امیرعابدزاده و حتی پدرش انجام شده تا اگر این بازیکن از ادامه فعالیت در فوتبال اروپا منصرف شد به خدمت استقلال درآید.  

احمد رضا عابدزاده، پدر امیرعابدزاده سال‌ها در استقلال دروازه‌بانی می‌کرد وبعد از مصدومیت به پرسپولیس رفت و سال‌های طولانی نیز دروازه‌بان این تیم بود. اگر امیر عابدازده هم به استقلال ملحق شود مانند پدرش حضور در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت را تجربه کرده است.  

باید دید این انتقال مهم آیا در نهایت به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!

باشگاه استقلال با دروازه‌بان‌های داخلی نیز وارد مذاکره شده که البته هیچ یک از گزینه‌های داخلی برتر از حسینی نیستند اما به نظر می‌رسد اگر عابدزاده به خدمت گرفته شود، رقابت سختی میان او و سید حسین حسینی برای حضور در قفس توری استقلال به وجود آید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
بعید هست به استقلال یا تیم دسته دو اسپانیا یا هرتیم دیگری که دران گلر دو‌باشد برود ان هم درشرایطی که نیاز مبرم دارد در تیمی باشد که بدرخشد و به چشم کاذر فنی تیم ملی برای دعوت شدن بیاید
احمدبهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
فسخ جلالی کاملا قانونی است واین را مدیربرنامه هایش گفته است که بسیاربا قوانین آشناست واکاه است ولی استقلال چون می بیندممکن است جلالی به پرسپولیس برود مانندهمیشه دارندهوچی گری میکنندودارندمیسوزند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->