سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

عملکرد ضعیف مشهدی‌ها در هفته دهم لیگ دسته‌سه فوتبال

  • کد خبر: ۱۶۸۴۵۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
عملکرد ضعیف مشهدی‌ها در هفته دهم لیگ دسته‌سه فوتبال
عملکرد ضعیف نمایندگان مشهد در هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور برای آن‌ها فقط یک امتیاز به همراه داشت.

دور برگشت رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور آغاز شد و در چهارچوب رقابت‌های هفته دهم و از گروه اول این مسابقات نمایندگان مشهد از تقابل با حریفان فقط یک امتیاز به دست آوردند. تیم‌های فوتبال شادکام و شریعت‌نوین مشهد در چهارچوب رقابت‌های این هفته به‌ترتیب در مشهد و تهران به مصاف تیم‌های نیکاپارس چالوس و سرخ‌پوشان پاکدشت رفتند؛ دو دیدار سخت که درنهایت با تساوی ۲ بر ۲ شادکام و نیکاپارس و شکست ۱ بر ۰ شریعت‌نوین مقابل میزبانش به پایان رسید؛ نتایجی که به کار هیچ‌کدام از تیم‌های مشهدی نیامد و با این نتایج نیم‌فصل دوم رقابت‌ها با ازدست‌رفتن پنج امتیاز حساس برای نمایندگان استان خراسان‌رضوی آغاز شد.

■ شادکام ۲ – نیکاپارس چالوس ۲
نیمه اول| کاملا در سطح لیگ ۳!

مشکی‌پوشان شادکام مشهد درحالی به مصاف آبی‌پوشان نیکاپارس چالوس رفتند که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند. میزبانی در ورزشگاه شیک امام‌رضا (ع)، آن هم در هوای نیمه‌ابری و مطبوع بهاری، دست‌به‌دست هم داده بود تا نزدیک به ۱۵۰۰ هوادار مشهدی حاضر در ورزشگاه امیدوار به تماشای یک بازی جذاب و صدالبته همراه با نتیجه باشند.

با این همه، شاگردان علیرضا نیکبخت‌واحدی و از آن سو مردان حسن اشجاری هیچ‌کدام برای فوتبال‌کردن به میدان نیامده بودند و دوتیم در وهله اول به‌دنبال خراب‌کردن بازی حریف بودند؛ به شکلی که داور هر سی ثانیه یک‌بار در سوتش به نشانه خطا می‌دمید و همین مسئله سرعت بازی را انداخته بود. برتری‌نداشتن تیمی بر تیم دیگر در سی دقیقه ابتدایی بازی آن‌قدر مشهود بود که می‌توان برای آن از واژه «بی‌کیفیت» و «آرام» استفاده کرد. با این حال، از دقیقه ۳۰ به بعد دو تیم کمی خودشان را در میدان پیدا کردند و توانستند روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی خلق کنند.

یکی‌دو ضربه ناغافل به سمت چهارچوب علی‌اکبر انصاری، دروازه‌بان شادکام، او را به واکنش واداشت و در مقابل هم میزبان چندبار توانست روی دروازه میهمان توپ بریزد. سرانجام ضربه غافل‌گیرکننده رضا عاشوری، بازیکن تیم میهمان، از پشت محوطه جریمه ورق را به سود شاگردان اشجاری برگرداند و گل اول بازی به ثمر رسید. هنوز خیلی از شادی چالوسی‌ها نگذشته بود که مهدی خاقانی در جناح راست زمین برای میزبان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال مواج او اشتباه مدافعان حریف را به همراه داشت تا شادکام با گل‌به‌خودی حریف کار را به تساوی بکشاند.

نیمه دوم| باکیفیت‌تر، پرحاشیه‌تر

در نیمه دوم بازی تیم میزبان که نمی‌خواست حتی یک امتیاز از سه‌امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد، حملاتش به روی دروازه میهمان را شدت بخشید. شاگردان نیکبخت‌واحدی در این نیمه سراپا حمله بودند، اما در ضدحملات هم کم موقعیت به حریف ندادند.

روند بازی با اشتباهات زیاد و البته حاشیه‌های عجیب مربوط به داوری و اعتراض نیمکت دو تیم تا دقیقه ۷۲ دنبال شد؛ تا جایی که کرنر ارسالی شادکامی‌ها با بداقبالی پس از ضربه مهاجمانشان به تیرک دروازه نیکاپارس برخورد کرد و در برگشت توپ‌ربایی مشکوک به خطای بازیکنان آبی‌پوش زمین به خلق یک موقعیت گل منجر شد؛ ضدحمله تمام‌عیاری که مهاجمان میهمان را در موقعیت ۲ به ۱ قرار داد و پژمان ثباتی توانست گل دوم را بر خلاف جهت بازی برای نیکاپارس به ثمر برساند.

این گل جو بازی را متشنج کرد و پس از آن هر سوت داور، جنجالی را به همراه داشت. با این همه، پایان کار اینجا نبود و در دقیقه ۹۳ و وقتی اشجاری و نیمکت‌نشینان رفته‌رفته جشن پیروزی گرفته بودند، ضربه حمید غلامی درون محوطه جریمه شلوغ نیکاپارس به گل بدل شد تا میزبان دست‌کم یک امتیاز از این بازی سخت به دست آورد.

بازیکن شریعت، ناجی شادکام

یکی از اتفاقات جالب دیدار شادکام و نیکاپارس گل‌زنی حمید غلامی در دقیقه ۹۳ بازی برای میزبان بود. غلامی که در نیم‌فصل اول برای شریعت‌نوین مشهد به میدان می‌رفت، در آغاز نیم‌فصل دوم و با دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه جدا شد و به تیم رقیب همشهری، یعنی شادکام پیوست؛ تغییری که دست‌کم در همین بازی اول بدجوری به کار مشکی‌پوشان آمد و غلامی زننده گل نجات‌بخش یاران نیکبخت بود.

تداوم یک اقدام و چند حضور

باشگاه شادکام مشهد مانند هفته‎‌های گذشته در اقدامی شایسته بین دو نیمه بازی از چندین پیشکسوت فوتبال استان تجلیل کرد؛ اقدامی که رفته‌رفته به یک رویه در بازی‌های این تیم بدل شده است و در بازی این هفته هم از هاشم چارقدچیان، هاشم حسینی، حسین تهرانی، حسین واقعی، محمد بکیان و حسین یزدان‌پناه قدردانی شد. نکته درخورتوجه دیگر بازی‌های شادکام در ورزشگاه امام‌رضا (ع) حضور چهره‌های نامدار ورزش و هنر در جایگاه ویژه است. در بازی این هفته این تیم هم اکبر میثاقیان، امجد شکوه‌مقام و مصطفی صداقت با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

■ سرخ‌پوشان پاکدشت ۱ – شریعت‌نوین صفر
سقوط آزاد با باخت خارج از خانه

تیم فوتبال شریعت‌نوین مشهد این هفته در یک بازی سخت خارج از خانه نتوانست از پس کار مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت برآید و بازی را با یک گل واگذار کرد؛ شکستی که این تیم را در جدول به منطقه خطر نزدیک کرد. شریعت‌نوین با این شکست دوازده‌امتیازی باقی‌ماند، اما تا پله هفتم جدول پایین آمد تا حالا با منطقه سقوط فقط یک پله فاصله داشته باشد. طبق اعلام سازمان لیگ، تیم‌های هشتم تا دهم جدول‌های سه‌گانه این مسابقات به مرحله اول سقوط خواهند کرد و حالا کار شاگردان آتی‌ترک سخت شده است.

در سوی مقابل شادکام نیکبخت‌واحدی هم با این تساوی در جدول یک پله سقوط کرد و در جایگاه سوم ایستاد. البته شادکام شانزده‌امتیازی با تیم دوم جدول فقط یک امتیاز فاصله دارد. این نکته هم مهم است که تیم اول جدول، سامیت، بیست‌امتیازی است و تیم دوم جدول، سرخ‌پوشان پاکدشت، هفده امتیاز دارد. تیم نهم این جدول یازده‌امتیازی است و مؤید این واقعیت است که جدول بسیار فشرده است و در ادامه امکان هر اتفاقی وجود دارد.

ترکیب شادکام مشهد

علی‌اکبر انصاری، ایوب طاهری، وحید فارغ، سعید اصغرپور، نادر هوشیار، محمدرضا خرسندنیا، یوسف قائمی، مهدی خاقانی، حسین کیانی، رضا حمزه‌خانی و محسن وفایی. در این بازی حمید غلامی، آرش همایونی و علیرضا صادقی، به‌عنوان یار تعویضی برای شادکام به میدان آمدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->