درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۸۶۵۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد
پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی به گلایه شهروند در مورد خدمات دهی خط ۷۶ اتوبوسرانی.

پیام شهروندان:

۱- هفته‌ای چهار روز برای رسیدن به دانشگاه باید سوار خط ۷۶ شوم، اتوبوس‌های این خط اغلب در فصل تابستان کولر ندارند، اما کاش مسئله فقط کولر باشد، ما حاضریم اتوبوس بدون کولر سوار شویم، اما این اتوبوس هر یک ربع یک بار از این مسیر عبور کند. فاصله حرکتی این خط اتوبوس واقعا طولانی است و وقت ما در ایستگاه تلف می‌شود.

۲- چرا اتوبوس ۷۶ باید بولوار هفت حوض را دور بزند و دوباره به سمت مرکز شهر برود؟  این مسیر خودش ون مستقلی دارد، چرا باید مجدد خط ۷۶ هم همین مسیر را طی کند و وقت مردمی که‌ می‌خواهند از طریق اتوبوس به مرکز شهر بروند را بگیرد؟ مشکل این خط این است که خیلی دیر می‌آید. گاهی باید چهل دقیقه منتظر بمانیم. از طرفی اتوبوس‌های این خط اغلب فرسوده هستند و کولر و پرده ندارند. چرا باید تمام اتوبوس‌های مرتب و نو در مسیر‌های بالاشهر باشند؟

پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

خط ۷۶ با ۱۰ دستگاه اتوبوس فعال و  میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است. از  این تعداد هفت‌دستگاه اتوبوس دارای کولر و فقط سه‌دستگاه بدون کولر هستند.

میانگین عمر ناوگان این خط را پنج سال است و در  صورت حذف مسیر بولوار هفت حوض از خط مذکور، دسترسی سایر شهروندان از شش ایستگاه با میانگین روزانه ۶۵۸ تراکنش قطع خواهد شد.

این کار نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت؛ بنابراین امکان حذف مسیر درخواستی مقدور نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
اخیرا بلف زدند که خدمات مسافر را در مشهد رایگان میکنیم، من عنوان یک کارمند مفلس هر روز ساعتها در گرما وسرما منتظر اتوبوس هستم، خط 4 اصلا مننظم نیست واتوبوسهایش هم از جنگ اکراین برگشته است،میخواستم به حضرات بگویید حذف من کارت ورایگان کردن رفت وآمد شهری پیشکش تان، فکری به حال ناوگان از جنگ برگشته تان بکنید، یا حق
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->