ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد | ۴ همت سرمایه‌گذاری شهرداری برای پروژه‌های تولید پساب شهردار مشهد مقدس: امسال مدیران استان را برای افتتاح پروژه‌ها خسته خواهیم کرد + فیلم شهردار منطقه پنج مشهد: امروز در منطقه پنج، حاشیه شهر نداریم رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: سال ۱۴۰۴ سال شکوفایی پروژه‌های شهرداری است نمای رومی، بیماری معماری | گزارش شهرآرانیوز از چالش‌های امروز معماری شهری در مشهد توزیع حدود ۲ هزار تن کالای طرح تنظیم بازار در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: تمرکز ویژه بر مناطق حاشیه و اقشار آسیب‌پذیر در شورای ششم شهردار مشهدمقدس: باشگاه ویژه زوج‌های جوان مشهدی با هدف تقویت مهارت‌های زندگی راه‌اندازی شده است افتتاح ۴ مرکز نوآوری شهری در مشهد | بزرگداشت روز جهانی خلاقیت و نوآوری برگزار شد + ویدئو مدیران جدید فرهنگ‌سرا‌های شهرداری مشهد منصوب شدند + ویدئو ایستگاه شریعتی مشهد، پرازدحام‌ترین ایستگاه مترو مشهد شد | ساعات شلوغی مترو مشهد تشکیل دو شهر جدید در اطراف مشهد قطعی شد | تعیین‌تکلیف نهایی پرونده شهرستان بینالود در آینده نزدیک شاهد عینی توسعه مشهد در عهد مظفری | درباره کوچه «سرآسیا» که روزگاری محل اجتماع «اصحاب سراچه» بوده است خراسان رضوی رتبه‌ی اول کشوری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت قاچاقچی لوازم یدکی حدود ۴۴ میلیارد ریال جریمه شد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۸۶۵۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد
پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی به گلایه شهروند در مورد خدمات دهی خط ۷۶ اتوبوسرانی.

پیام شهروندان:

۱- هفته‌ای چهار روز برای رسیدن به دانشگاه باید سوار خط ۷۶ شوم، اتوبوس‌های این خط اغلب در فصل تابستان کولر ندارند، اما کاش مسئله فقط کولر باشد، ما حاضریم اتوبوس بدون کولر سوار شویم، اما این اتوبوس هر یک ربع یک بار از این مسیر عبور کند. فاصله حرکتی این خط اتوبوس واقعا طولانی است و وقت ما در ایستگاه تلف می‌شود.

۲- چرا اتوبوس ۷۶ باید بولوار هفت حوض را دور بزند و دوباره به سمت مرکز شهر برود؟  این مسیر خودش ون مستقلی دارد، چرا باید مجدد خط ۷۶ هم همین مسیر را طی کند و وقت مردمی که‌ می‌خواهند از طریق اتوبوس به مرکز شهر بروند را بگیرد؟ مشکل این خط این است که خیلی دیر می‌آید. گاهی باید چهل دقیقه منتظر بمانیم. از طرفی اتوبوس‌های این خط اغلب فرسوده هستند و کولر و پرده ندارند. چرا باید تمام اتوبوس‌های مرتب و نو در مسیر‌های بالاشهر باشند؟

پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

خط ۷۶ با ۱۰ دستگاه اتوبوس فعال و  میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است. از  این تعداد هفت‌دستگاه اتوبوس دارای کولر و فقط سه‌دستگاه بدون کولر هستند.

میانگین عمر ناوگان این خط را پنج سال است و در  صورت حذف مسیر بولوار هفت حوض از خط مذکور، دسترسی سایر شهروندان از شش ایستگاه با میانگین روزانه ۶۵۸ تراکنش قطع خواهد شد.

این کار نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت؛ بنابراین امکان حذف مسیر درخواستی مقدور نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
اخیرا بلف زدند که خدمات مسافر را در مشهد رایگان میکنیم، من عنوان یک کارمند مفلس هر روز ساعتها در گرما وسرما منتظر اتوبوس هستم، خط 4 اصلا مننظم نیست واتوبوسهایش هم از جنگ اکراین برگشته است،میخواستم به حضرات بگویید حذف من کارت ورایگان کردن رفت وآمد شهری پیشکش تان، فکری به حال ناوگان از جنگ برگشته تان بکنید، یا حق
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->