گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

میثم مطیعی و نجم‌الدین شریعتی به برنامه «حسینیه معلی» پیوستند

  • کد خبر: ۱۶۸۷۷۶
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
میثم مطیعی و نجم‌الدین شریعتی به برنامه «حسینیه معلی» پیوستند
میثم مطیعی به جمع کارشناسان «حسینیه معلی» پیوست. فصل جدید این برنامه این روز‌ها با اجرای نجم‌الدین شریعتی در حال تصویربرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل جدید حسینیه معلی این روز‌ها در حال تصویربرداری است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی سعید ستودگان ساخته می‌شود و همزمان با ایام و مناسبت‌های مذهبی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در فصل اول و دوم حامد سلطانی مجری این برنامه بود و احمد اکبرنژاد در فصل سوم اجرای برنامه را برعهده داشت.

حالا در فصل جدید نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه‌های مذهبی و معارفی سیما اجرای این برنامه را به عهده گرفته است.

فصل جدید این مجموعه قرار است همزمان با ایام محرم و صفر به پخش برسد.

اولین برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی

برنامه تلویزیونی حسینیه معلی اولین برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی و روضه‌خوانی بود که سال گذشته در شب‌های دهه اول ماه محرم روی آنتن شبکه سه سیما رفت. به گفته هیئت داوران این برنامه استعدادیابی این برنامه جنبه رقابتی نداشته و فقط برای انتقال توانایی‌های جوان و عاشقان حسینی به تصویر کشیده است.

ترکیب مداحان و ذاکران حاضر در برنامه هم در هر فصل تغییراتی داشته است و در این فصل میثم مطیعی به جمع کارشناسان این برنامه اضافه شده است.

عبدالرضا هلالی، مهدی رسولی، احمد واعظی و حجت‌الاسلام مصطفی کرمی از کارشناسان فصل گذشته این برنامه بودند و حالا عبدالرضا هلالی، مهدی رسولی، میثم مطیعی و مجید بنی‌فاطمه در این فصل به‌عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->