پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: افزایش قیمت بنزین و سه‌نرخی شدن قیمت سوخت صحت ندارد

  • کد خبر: ۱۶۸۸۶۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
رئیس کمیسیون انرژی مجلس: افزایش قیمت بنزین و سه‌نرخی شدن قیمت سوخت صحت ندارد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بنده به عنوان مسئول کمیسیون انرژی مجلس تاکید می‌کنم هیچ یک از شایعات نه در بحث چند‌نرخی‌شدن قیمت بنزین و نه در بحث تغییر میزان سهمیه سوخت صحت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فریدون حسنوند در واکنش به ادامه شایعات مرتبط با افزایش قیمت بنزین، سه نرخی شدن قیمت سوخت و...، گفت: اولا باید تاکید کنم؛ به هیچ وجه در ارتباط با سوخت اعم از بنزین و گازوئیل در کمیسیون انرژی، صحن مجلس و دولت هیچگونه تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ضمن آنکه هرگونه تصمیمی باید بر مبنای بودجه سالانه یا برنامه توسعه باشد که در این دو قانون نیز اختیار افزایش قیمت به کسی داده نشده لذا این کار صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون در جلسه سران قوا نسبت به این موضوعات بحث نشده و بنده به عنوان مسئول کمیسیون انرژی مجلس تاکید می‌کنم؛ هیچ یک از این شایعات نه در بحث چند نرخی شدن قیمت بنزین و نه در بحث تغییر میزان سهمیه سوخت صحت ندارد و روال بر مبنای سابق است و این شایعات را به شدت تکذیب می‌کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره نگرانی‌های مردم پیرامون اینکه آیا امکان افزایش قیمت بنزین با توجه به کمبود آن در کشور و احتمال واردات، وجود دارد یا خیر؟، توضیح داد: اولا باید از خود بپرسیم منبع اخبار مرتبط به افزایش قیمت بنزین چه افرادی هستند؟ نکته دیگر اینکه مگر در سنوات گذشته بعضا با کمبود سوخت رو‌به‌رو نبودیم؟ آیا سوخت گران شد؟ ضمن آنکه ما حتی در قانون بودجه سال جاری نیز پیش‌بینی واردات را داشته‌ایم لذا اگر قرار باشد در شرایط خاص واردات سوخت داشته باشیم اعتبارات لازم را در بودجه برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم و این مسئله قابل پنهان نیست، بنابراین در مواقع ضروری که نیاز به خرید سوخت از بیرون باشد اعتبار لازم برای آن در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->