حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغاز به کار استقلال ب!| برنامه های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید!
سرخط خبرها

عبدی به دنبال بلیط پرتغال

  • کد خبر: ۱۶۸۹۷۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
عبدی به دنبال بلیط پرتغال
باشگاه چاوز پرتغال مثل فصل قبل به دنبال جذب مهاجم جوان پرسپولیس است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ویک بود که خبر‌ها در مورد تمایل یک باشگاه پرتغالی به جذب مهدی عبدی بالا گرفت. در آن مقطع مهدی عبدی در پرسپولیس ماندگار شد تا در لیگ ۲۱ وضعیت بهتری پیدا کند. هرچند او در لیگ ۲۱ کمتر به بازی گرفته شد، اما درنهایت با به ثمر رساندن ۹ گل، بهترین گل‌زن سرخ‌پوشان تهرانی شناخته شد.
پس از پایان لیگ ۲۱ نیز باشگاه پرتغالی همچنان خواهان جذب عبدی بود، اما عبدی باز هم به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. در لیگ ۲۲ کمتر از همیشه به این مهاجم جوان بازی رسید تا زمزمه‌ها در مورد جدایی او در نیم فصل به اوج برسد.
باشگاه چاوز در نیم‌فصل لیگ گذشته، به شکل رسمی در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب مهدی عبدی شد، اما نه یحیی گل‌محمدی اجازه این انتقال را صادر کرد و نه خود عبدی تمایلی به رفتن داشت. جالب این‌که این صبوری درنهایت نتیجه داد و عبدی در هفته‌های پایانی لیگ نه تنها جایگاه خوبی در ترکیب پیدا کرد بلکه ابتدا به شکل بازیکن ثابت و در ادامه به عنوان جانشین عیسی آل‌کثیر در دبل جام پرسپولیس نقش خوبی ایفا کرد.
حال با پایان لیگ ۲۲ گویا این باشگاه پرتغالی دست‌بردار نیست و طبق خبر‌های دریافتی این باشگاه پرتغالی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس بار دیگر خواهان مهدی عبدی شده است. باشگاه چاوز تمام تلاش خود را برای جذب مهدی عبدی به کار گرفته و امیدوار است رضایتنامه قرضی یا دائمی مهدی عبدی را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.
باید منتظر بود و دید با توجه به این که عبدی هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، یحیی گل‌محمدی با جدایی او موافقت خواهد کرد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->