سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۱۶۹۲۸۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
آخرین اخبار مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی
رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف جنوب غرب دمشق حمله کرد.

به گزارش شهرآرانیوز به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، صبح چهارشنبه در نتیجه بمباران دمشق توسط رژیم صهیونیستی که خسارات مادی نیز به همراه داشت، یک سرباز سوری مجروح شد.

سانا به نقل از یک منبع نظامی که هویت وی فاش نشده است، نوشت: «حوالی ساعت ۰۱:۰۵ صبح امروز (چهارشنبه)، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه تهاجم هوایی انجام داد و برخی نقاط جنوب غربی دمشق را هدف گرفت که طی آن یک سرباز سوری زخمی و خسارات مادی به محل وارد شد.»

پیش از این خبرگزاری سوریه «سانا» گزارش داده بود که صدای انفجارهایی در حومه دمشق شنیده شده است که ماهیت آنها در حال بررسی است.

به گزارش «رادیو اف ام شام»، اطلاعات اولیه حاکی از آن بوده که اطراف روستای المقیلیبیه در الکسوه در غرب دمشق هدف قرار گرفته است.

سانا اعلام کرد که «پدافند هوایی سوریه به مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق پرداخت.»

یک منبع امنیتی بلندپایه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست با تجاوز اسرائیل که تعدادی از سایت‌ها را در مجاورت پایتخت دمشق هدف قرار داد، مقابله کند.

این منبع توضیح داد که این تجاوز توسط جنگنده‌های دشمن اسرائیلی انجام شد که تعدادی موشک از فراز سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

این منبع خاطرنشان کرد: جنگنده‌های اسرائیلی دو موج موشک هوا به زمین شلیک کردند؛ اما رهگیرهای پدافند هوایی توانستند بیشتر موشک‌های متخاصم را دفع کنند و آنها قبل از رسیدن به اهداف مورد نظر سرنگون شدند.

این منبع امنیتی گفت: تیم‌های فنی ارزیابی خسارات ناشی از این تجاوز را برای اعلام رسمی آغاز کرده‌اند.

خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز تاکید کرد: صبح امروز در منطقه "الکسوه" واقع در حدود ۲۰ کیلومتری جنوب دمشق، پایتخت، بر اثر سقوط یک موشک در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، آتش سوزی رخ داد.

این خبرنگار گفت: بلافاصله تیم‌های آتش نشانی، دفاع شهری و آمبولانس به محل حادثه شتافتند و تلاش خود را برای مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن آغاز کردند.

اسرائیل همواره حملاتی را به مناطق مختلف سوریه انجام می‌دهد و می‌گوید به این حملات ادامه خواهد داد.

این در حالی است که سوریه پیشتر از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواسته بود تجاوز اسرائیل را محکوم و اقدامات قاطعانه‌ای برای جلوگیری از تکرار آن اتخاذ کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->