تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

سقوط بالگرد در رزمایش آمریکا و استرالیا با ۴ مفقودی

  • کد خبر: ۱۷۶۶۲۱
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
سقوط بالگرد در رزمایش آمریکا و استرالیا با ۴ مفقودی
رزمایش مشترک نیروهای آمریکایی و استرالیا امروز (شنبه) و پس از آن متوقف شد که یک فروند هلیکوپتر نیروی دفاعی استرالیا در آب‌های سواحل ایالت کوئینزلند سقوط کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان این سانحه هوایی دستکم چهار تن که سرنشینان هلیکوپتر نیروی هوایی ارتش استرالیا بودند، کشته شدند. این هلیکوپتر در آب‌های عمیق نزدیک به جزیره همیلتون واقع در ۸۹۰ کیلومتری شمال بریزبن، مرکز ایالت کوئینزلند سقوط کرد.

"ریچارد مارلس"، وزیر دفاع استرالیا امروز صبح گفت، ماموریت برای یافتن این هلیکوپتر گم شده مدل "MRH-۹۰" و سرنشینان آن در منطقه سقوط در جریان است.

مدیر این رزمایش مشترک با عنوان "طلسم شمشیر" اعلام کرد، این مانور مشترک بین نیروهای آمریکا و استرالیا در پی این سانحه متوقف شده است.

وی افزود: من این رزمایش را متوقف کرده‌ام تا افراد شرکت کننده بتوانند صرفنظر از ملیت‌هایشان به خانواده‌های خود اطلاع دهند که شرایط به چه صورت است.

این مانور نظامی برای دو هفته و با حضور بیش از ۳۰ هزار نیرو و شرکت کننده از ۱۱ کشور دیگر شامل ژاپن، فرانسه، کره جنوبی و آلمان با هدف نشان دادن توانمندی‌ها و وحدت در میانه افزایش فعالیت‌های نظامی چین در منطقه در جریان است.

این رزمایش در مناطق مختلف استرالیا و با حضور نیروی ضربت هوایی در حال انجام است.

همچنین ژنرال لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز که در استرالیا حضور دارد، آمادگی نیروهای کشورش را در انجام عملیات امداد، نجات و جستجو اعلام کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->